خبرگزاری کار ایران

ناصری: از هواداران خونگرم فولاد عذرخواهی می‌کنم / صنعت نفت از همه چیز محروم است

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۷۲۹

مدافع تیم صنعت نفت آبادان با عذرخواهی از هواداران فولاد گفت: اصلا قصد نداشتم که خوشحالی کنم و بعد از گل خوشحالی ناگهانی کردم و از هوادارانی که از صمیم قلب آنها را دوست دارم معذرت خواهی می‌کنم چون شهر خوزستان بهترین هواداران را دارد.

عبدالله ناصری در گفتگو با ایلنا درباره تساوی مقابل فولاد در دربی خوزستان گفت: هر دو تیم جنگنده و دونده عمل کردند ولی ما روز بدی داشتیم و فولاد از ما بهتر بازی می‌کرد. برنامه‌هایی که کادرفنی و آقای اسکوچیچ مدنظر داشتند را انجام ندادیم و در چند صحنه می‌شد از موقعیت‌هایی که داشتیم بهتر استفاده کنیم اما متاسفانه اینطور نشد و در نهایت یک امتیاز به دست آوردیم.

او ادامه داد: فولاد تیم هماهنگی دارد و اولین تیمی بود که به این اندازه در مسابقات ما را اذیت کردند. کارهایی که باید را انجام ندادیم و واقعا بد بودیم. امیدواریم که در بازی مقابل سپاهان این نتیجه را جبران کنیم و هواداران خوشحال شوند.

ناصری درخصوص پنالتی فولاد که بازیکنان صنعت نفت به آن اعتراض داشتند گفت: خیلی دقیق نمی‌توانم درباره این صحنه صحبت کنم و قضاوت درباره این پنالتی را باید برعهده کارشناسان داوری بگذاریم. صحنه مشکوک به پنالتی هم نبود و فیلم را هم که دیدم از نظر من پنالتی نبود ولی به هر حال این تصمیم داور بوده و نتیجه بازی هم ثبت شده است.

مدافع تیم صنعت نفت درباره جایگاه صنعت نفت در رده پنجم جدول رده بندی با وجود مشکلات فراوان این تیم بیان کرد: تیم ما امسال از همه چیز محروم بوده و از لحاظ مالی خیلی به ما فشار آمده است؛ از نظر امکانات هم چیز خاصی نداشته‌ایم و واقعا سال سختی را پشت سر گذاشتیم. امیدواریم که این مشکلات حل شود تا بتوانیم بهتر کار کنیم و با فکر آزادتر به مسابقات بپردازیم. 

عبدالله ناصری در واکنش به محرومیت صنعت نفت در نقل و انتقالات زمستانی گفت: حکم شوکه کننده‌ای بود و باید ببینیم که مسئولان باشگاه چه تصمیماتی برای برطرف کردن آن خواهند داشت.

او در پاسخ به این سوال که با این شرایط نیم فصل دوم را چطور پیش بینی می‌کند، گفت: همه می‌دانند که در نیم فصل دوم مسابقات سخت‌تر هستند و تیم‌ها کاملا از هم شناخت دارند. تیم ما واقعا نیاز به تقویت دارد و امیدواریم که در نیم فصل دوم هم بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

بازیکن سابق فولاد درباره شادی بعد از گل مقابل این تیم در بازی روز جمعه گفت:  واقعا جا دارد که از هواداران باشخصیت و دوست‌داشتنی تیم فولاد معذرت خواهی کنم. اصلا قصد نداشتم که خوشحالی کنم و بعد از گل خوشحالی ناگهانی کردم و از هوادارانی که از صمیم قلب آنها را دوست دارم معذرت خواهی می‌کنم چون شهر خوزستان بهترین هواداران را دارد. بعد از بازی که صفحه اینستاگرامم را نگاه کردم دیدم که شادی بعد از گلم آنها را ناراحت کرده است و امیدوارم که این سوتفاهم را نادیده بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز