خبرگزاری کار ایران

فسخ قرارداد چهار بازیکن نساجی؛ احتمال لغو بازی مقابل پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۴۶۵

چهار بازیکن تیم نساجی مازندران با مراجعه به سازمان لیگ موفق به فسخ قراردادشان شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از شکست طلسم نساجی در ورزشگاه وطنی و پیروزی مقابل گل گهر سیرجان 4 بازیکن از این تیم جدا شده‌اند و در ادامه مسابقات سرخپوشان قائمشهری را همراهی نخواهند کرد.

در حالیکه محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل گهر سیرجان اعلام کرده بود برخی باشگاه‌ها با بازیکنان این تیم وارد مذاکره شده‌اند، اقدام چهار بازیکن این تیم مشخص کرد که سرمربی نساجی حقیقت را بیان کرده است.

علی اصغر عاشوری، میلاد سرلک، ابوالحسن جعفری و رضا علیاری چهار بازیکنی هستند که از باشگاه نساجی درخواست داشته‌اند به دلیل مسائل مالیاتی باشگاه پول را به حسابشان واریز نکند و در مقابل به دلیل عدم دریافت مطالباتشان قراردادشان را یکطرفه فسخ کرده‌اند.

این چهار بازیکن به اضافه دوبازیکن دیگر نساجی که در اردوی تیم امید حضور دارند، در ابتدای فصل بندی در قراردادشان گنجانده شده بوده که در صورت عدم دریافت 50 درصد از قراردادشان می‌توانند به صورت یکطرفه قراردادشان را فسخ کنند.

در حالی این بازیکنان موفق به فسخ قرارداد شده‌اند که نیم فصل اول بازی‌های لیگ برتر با توجه به دیدار معوقه هفته یازدهم پرسپولیس و نساجی، برای نساجی به اتمام نرسیده است و این باشگاه به همین دلیل برای رسیدگی به وضعیت این بازیکنان خواستار لغو دیدار برابر پرسپولیس تهران شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز