خبرگزاری کار ایران

معاون جدید استقلال: استقلال قابلیت قهرمانی دارد / همه تلاش خود را برای خوشحالی هواداران می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۴۳۰

بهرام امیری گفت: همه تلاش خود را برای خوشحالی هواداران می‌کنیم. این تیمی که من از استقلال دیده‌ام، قابلیت قهرمانی دارد و باید همه همت کنیم تا مشکلات حل شود و مطمئنم این اتفاق رخ خواهد داد و دل هواداران استقلال در پایان فصل شاد خواهد بود.

به گزارش ایلنا، بهرام امیری در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره انتصابش به عنوان مشاور اسماعیل خلیل‌زاده گفت: بنده ۲۰ سال است که با آقای خلیل‌زاده دوست هستم. این دوستی چه در داخل و چه در خارج از کشور وجود داشته و ایشان از استقلالی‌های قدیمی است. آقای خلیل‌زاده وقتی مسئولیتی در استقلال نداشت به استقلال کمک می‌کرد. ایشان از بنده خواست با توجه به تجربیات من و دوستی قدیمی‌مان به استقلال بیایم و من هم به عنوان یک استقلالی اطاعت کردم.

وی درباره آینده استقلال با توجه تغییرات اخیر، اظهار کرد: من از سال ۶۹ در کنار این باشگاه بوده‌ام و با مدیران مختلف کار کرده‌ام و تا حدود ۴ سال پیش در استقلال بودم. آقای خلیل زاده به من لطف داشتند و من در کنار سایر دوستان که در آینده قرار است به باشگاه اضافه شوند، همه تلاش خود را برای خوشحالی هواداران می‌کنیم. این تیمی که من از استقلال دیده‌ام، قابلیت قهرمانی دارد و باید همه همت کنیم تا مشکلات حل شود و مطمئنم این اتفاق رخ خواهد داد و دل هواداران استقلال در پایان فصل شاد خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز