خبرگزاری کار ایران

قهرمانی نیم فصل با کمترین هیاهو؛

ربیعی - مس رفسنجان؛ آقای خاص در راه صعود

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۰۴۰

محمد ربیعی، سرمربی جوان و 38 ساله باشگاه مس رفسنجان، تا این مقطع عملکرد فوق العاده ای به همراه تیمش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ربیعی که سابقه هدایت تیم هایی چون آلومینیوم اراک، بادران تهران، شهرداری بندرعباس، البدر بندر کنگ، سایپا مهر کرج و شهرداری اردبیل را نیز در کارنامه دارد، در دیدار معوقه هفته چهاردهم از سری رقابت های لیگ آزادگان، توانست با درایت خود رفسنجانی ها را در جدال با خوشه طلایی به پیروزی و به دنبال آن عنوان قهرمانی نیم فصل برساند.

این سرمربی جوان و خوش آتیه با عملکرد فوق العاده خود بر روی نیمکت مس رفسنجان در نیم فصل نخست، توانست این تیم را بالاتر از مدعیانی چون فجر، گل ریحان، نود، بادران و آلومینیوم به قهرمانی نیم فصل برساند.

رفسنجانی ها تحت هدایت این مربی، از هفده بازی خود تا بدین جای فصل سی و سه امتیاز کسب کردند و با دستیابی به بیش از شصت درصد امتیازات، آمار و عملکرد خوبی را رقم زدند، آن هم در حالی که با بیست و نه گل زده رکورد بیشترین گل زده را در اختیار دارند و از حیث دفاعی نیز با چهارده گل خورده در هفده دیدار، عملکرد قابل قبولی داشته اند؛ در واقع می توان گفت ربیعی به خوبی در جهت تقویت و سازماندهی خطوط دفاعی و حمله این تیم عمل کرده است.

افزون بر این، محمد ربیعی در دیدارهای حساس و جدال با تیم های بزرگ لیگ آزادگان در نیم فصل اول فصل جاری نیز کارنامه خوبی از خود به جا گذاشته است؛ وی به همراه مس رفسنجان موفق به شکست سرخپوشان در هفته پنجم، داماش در هفته هشتم، ملوان در هفته دوازدهم، خوشه طلایی در هفته چهاردهم، سپیدرود در هفته پانزدهم، نود در هفته شانزدهم، بادران در هفته هفدهم و تساوی برابر تیم های بزرگی چون گل ریحان، آلومینیوم و استقلال خوزستان شده است.

ربیعی پیش از این با سایپا مهر کرج از لیگ سه به لیگ دو و به همراه البدر بندر کنگ و شهرداری اردبیل از لیگ دو به لیگ یک صعود کرده و باید دید با تداوم این روند فوق العاده در نیم فصل دوم و صعود به همراه مس رفسنجان به لیگ برتر مجموعه افتخارات خود را در این زمینه تکمیل خواهد کرد یا خیر.

ربیعی - مس رفسنجان؛ آقای خاص در راه صعود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز