خبرگزاری کار ایران

مطهری: هواداران، یار دوازدهم شهرخودرو هستند

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۸۷۴

مربی شهرخودرو خراسان گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به بهترین شکل در مقابل پیکان ظاهر شویم‌.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی شهرخودرو خراسان، حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان، ضمن عذرخواهی بابت غیبت یحیی گل‌محمدی در نشست، اظهار کرد: بازی سختی مقابل پیکان داریم اما تلاش می‌کنیم به بهترین شکل مقابل این تیم ظاهر شویم. پیکان از یک سرمربی بااخلاق و صاحب کارنامه سود می‌برد و احترام ویژه‌ای برای حسین فرکی قائلیم.

وی افزود: در دنیای فوتبال، مربیان به چند دسته تقسیم می‌شوند.برخی روی تیم حریف، برخی روی اصول و تیم خود و دسته سوم علاوه بر تیم خودی، به آنالیز تیم حریف نیز می‌پردازند. گروه ما در دسته سوم قرار دارد که آیتم‌های مربوط به خودمان را کامل آنالیز می‌کنیم و نقاط قوت و ضعف حریف را هم نکته به نکته بررسی می‌کنیم. خیلی خوب این هفته روی پیکان کار کردیم، اما مهمترین موضوع در دو هفته اخیر، تصمیمات داوران بوده‌است.

مطهری تصریح کرد: نتایج خوبی تا اینجای فصل گرفته‌ایم و تمام تلاش‌مان حفظ روندی‌ست که در نیم‌فصل نخست داشته‌ایم، امیدوارم بتوانیم جایگاه خود را در میان مدعیان لیگ برتر بهبود بخشیم. نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که بعضا امتیازاتی بود که متاسفانه به خاطر برخی اشتباهات داوری از دست دادیم.

وی افزود: داوران عزیز ما فوق‌العاده هستند، اما خواهش ما این است که در هر ورزشگاهی با وجود جو سنگین، بهترین تصمیم را بگیرند. فکر می‌کنم چند پنالتی شهرخودرو در ۲ هفته اخیر سوخت. امیدوارم بهترین تصمیمات را تیم داوری در بازی‌های آتی بگیرند.

مطهری در خصوص زمان برگزاری مسابقات گفت: امروز تیم تراکتور بازی می‌کند و ما فردا. این تیم حریف ماست، با این برنامه‌ریزی‌ها فرصت ریکاوری بیشتری نصیب حریف می‌شود. می‌دانم که مسئولان سازمان لیگ به بهترین شکل ممکن سعی می‌کنند برنامه‌ریزی کنند و سرشان شلوغ است، اما توقع ما این است که زمان برگزاری مسابقات، عادلانه‌تر انتخاب شود. امیدوارم با دقت بیشتری در هفته‌های آتی، زمان برگزاری مسابقات انتخاب شود.

وی در خصوص غایبان تیمش برای دیدار فردا گفت: حسین مهربان و محمد آقاجانپور به دلیل مصدومیت و سینا زامهران به علت حضور در اردوی تیم ملی امید، غایبان تیم شهرخودرو برای دیدار فردا هستند.

مطهری در پایان تاکید کرد: قطعا برای دیدار فردا، نیاز مبرمی به حضور گسترده هواداران داریم. زیبایی فوتبال به حضور هواداران وابسته است. برای بازی سختی که مقابل پیکان داریم، حساب ویژه‌ای روی تشویق‌های یار دوازدهم باز کرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز