خبرگزاری کار ایران

تارتار: روی یک ضربه ایستگاهی غافلگیر شدیم/ باید قدر امثال زنوزی را در فوتبال‌مان بدانیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۸۵۱

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد نخستین شکست تیمش در لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: درست است که بازی فقط یک گل داشت اما انصافا بازی جذاب و زیبایی بود. تراکتور بیست دقیقه اول را با توجه به فضای ورزشگاه بهتر آغاز کرد. بعد از بیست دقیقه بازیکنان ما نبض بازی را به دست گرفتند و کاملا بازی را در اختیار خودمان داشتیم. در نیمه دوم باز هم با توجه به جو ورزشگاه، تراکتور به ما فشار آورد که روی یک ضربه ایستگاهی غافلگیر شدیم و گل را دریافت کردیم. در ادامه هم سعی کردیم به بازی برگردیم که یک مقدار کم دقت بودیم و در تصمیم‌گیری‌ها دچار اشتباه شدیم.

او ادامه داد: در نهایت به تیم تراکتور تبریک می‌گویم. باید از آقای زنوزی یاد کنیم که انقدر از جیبش به خاطر دل هواداران هزینه می‌کند. واقعا باید قدر این افراد را بدانیم. امیدوارم تراکتور در ادامه راه موفق باشد و بازیکنان ما هم تا اینجا کار بزرگی را انجام دادند. شما دو تیم را در کنار هم قرار دهید تا ببینید چه کار بزرگی انجام دادیم. بازیکن چند میلیاردی برای وقت تلف کردن وارد زمین شد. این نشان می‌دهد دو تیم از نظر هزینه خیلی تفاوت دارند ولی از نظر فنی ما چیزی از تراکتور کم نداشتیم.

تارتار اضافه کرد: به خاطر جو ورزشگاه بود که در شروع هر دو نیمه تراکتور با انگیزه‌تر بود و نیاز به برد داشت. طبیعی هم بود. تیم که آنقدر هزینه کرده باید در کورس قهرمانی قرار بگیرد. ما می‌خواستیم از ضد حملات استفاده کنیم که خیلی موفق نبودیم. به هر حال تراکتور این بازی را برد ولی ما مستحق باخت نبودیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره مشکلات تیمش هم توضیح داد: من تهدیدی نکردم و ارتباط بسیار خوبی با مدیریت باشگاه دارم. روزی که قرارداد بستم فقط قرار بود این تیم را در لیگ نگه دارم ولی آنقدر مشکلات سخت‌افزاری در شهرستان داریم و از نظر امکانات بسیار ضعیف هستیم فکر می‌کنم تا اینجای کار هم به قول خودم عمل کرده‌ام و این تیم دیگر سقوط نمی‌کند. ماموریت من در این تیم تمام شده است. به خاطر اینکه فاصله بازی‌ها به هم نزدیک بود من این یکی، دو بازی را هم با تیم هستم تا در تعطیلات مدیریت باشگاه بتواند با بررسی مناسب مربی مد نظرش را انتخاب کند.

او درباره پاسخ به این پرسش که چرا دیر تعویض کرد هم گفت:‌ ما بعد از تعویض‌ها گل خوردیم و تا قبل از تعویض موقعیتی هم به تراکتور ندادیم. گل هم روی یک ضربه ایستگاهی به دست آمد. ما سعی می‌کنیم در تیم زوج سازی کنیم و بازیکنانی را کنار هم قرار بدهیم که از ترکیبشان استفاده کنیم. یک مهاجم سرزن و یک مهاجم سرعتی داشتیم که می‌خواستیم از ضد حملات استفاده کنیم. در خط حمله خیلی خوب کار نکردیم.

تارتار در پاسخ به این پرسش که اگر موقعیت تیمش به جای برخورد با تیر دروازه به گل تبدیل می‌شد، بازی با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسید هم بیان کرد: همه چیز عوض می‌شد. آن هم روی یک ضربه ایستگاهی بود. روی یک ضربه ایستگاهی توپ ما به تیر دروازه خورد ولی توپ تراکتور به تور نشست. تنها تفاوت دو تیم همین بود. آن‌ها سه امتیاز را گرفتند و مبارکشان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز