خبرگزاری کار ایران

تساوی در عدد ۲۲۲ در تاریخ لیگ برتر

استقلال - پرسپولیس؛ سیدحسین آبی‌ها را مقابل حریف بازنده کرد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۱۶۲

آبی‌پوشان در 15 دیداری که در لیگ به میدان رفته فقط 4 کلین‌شیت داشته‌اند.

به گزارش ایلنا، رکورد بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ برتر مانند بسیاری از رکوردهای دیگر در اختیار استقلال بود. در پایان پانزدهمین دوره لیگ استقلال با 173 کلین‌شیت برتری چشمگیری نسب به پرسپولیس داشت که 158 بار دروازه خود را بسته نگاه داشته بود. دفاع سرخپوشان اما از لیگ شانزدهم مستحکم‌تر از همیشه شد و این تیم در 3 دوره‌ای که به قهرمانی رسید و 56 کلین‌شیت ثبت کرد این در حالی بود رقیب دیرینه این تیم در این 3 فصل 45 بازی گلی دریافت نکرد تا اینکه در آغاز این فصل استقلال با 218 کلین‌شیت، 4 تنها کلین‌شیت بیشتر از پرسپولیس داشته باشد که 214 بار دروازه‌اش را طی 18 فصل اخیر لیگ برتر بسته نگه داشته بود.

استقلال در لیگ نوزدهم فوق‌العاده ظاهر شد و پس از چند دوره توانست خود را مدعی بسیار جدی قهرمانی خود را نشان دهد اما هرچقدر خط حمله این تیم آتشین است وضعیت این تیم در خط دفاع تعریفی ندارد.

آبی‌پوشان در 15 دیداری که در لیگ به میدان رفته فقط 4 کلین‌شیت داشته‌اند. پرسپولیس ولی همچنان مانند فصول اخیر در دفاع تسخیرناپذیر نشان می‌دهد. این تیم در دیدار با سایپا توانست هشتمین کلین شیت فصل را به جا بگذارد تا 4 کلین‌‎شیت عقب‌ماندگی جبران شود واز نظر تعداد کلین‌شیت در تاریخ لیگ برتر پرسپولیس در عدد 222 به استقلال برسد. پرسپولیس یک بازی معوقه دارد و می‌تواند از استقلال سبقت گیرد و باید دید در نیم فصل دوم کدام بیشتر دروازه‌اش را بسته نگاه می‌دارد و در پایان فصل رکورددار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز