خبرگزاری کار ایران

نود ارومیه - فجرسپاسی؛ جدال زردها برای قهرمانی در نیم فصل

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۱۲۲

در یک دیدار معوقه از هفته چهاردهم لیگ آزادگان، نود ارومیه در خانه میزبان فجرسپاسی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نود در آخرین بازی خود در یک دیدار خانگی موفق شد با یک گل استقلال خوزستان را شکست دهد تا با روحیه ای خوب و انگیزه ای فراوان خود را جهت پیروزی برابر فجر و کسب عنوان قهرمانی نیم فصل آماده نماید.

نودی ها در سه بازی اخیر دو پیروزی، یک باخت، شش امتیاز، پنج گل زده، سه گل خورده و دو کلین شیت به ثبت رسانده اند.

شاگردان بیاتلو در مجموع شانزده دیدار خود به نه پیروزی، پنج تساوی و دو باخت رسیده اند و با سی و دو امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته اند، آن هم در حالی که با تیم صدرنشین تنها یک امتیاز فاصله دارند و یک بازی کمتر نیز نسبت به این تیم انجام داده اند.

فجر نیز در آخرین دیدار خود موفق شد با حساب پرگل سه بر صفر سپیدرود رشت را در هم بکوبد تا با شرایطی خوب خود را مهیای جدال حساس برابر نود ارومیه کند.

فجری ها در سه دیدار اخیر دو پیروزی، یک باخت، شش امتیاز، پنج گل زده، دو گل خورده و یک کلین شیت به ثبت رسانده اند.

یاران داوود مهابادی در شانزده دیدارشان به هشت پیروزی، شش تساوی و دو باخت رسیده اند و با سی امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار گرفته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز