خبرگزاری کار ایران

ناصری: دوست داریم با قهرمانی مردم آبادان را خوشحال کنیم / خودمان باید به داد خودمان برسیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۲۶۵

مدافع تیم صنعت نفت آبادان گفت: در هفته قبل مقداری از قراردادهایمان را پرداخت کردند که خوب بوده و امیدوارم در آینده بیشتر هم پول بگیریم تا مشکلاتمان برطرف شود.

عبدالله ناصری در گفتگو با ایلنا درباره بازی مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: ما بازی خیلی خوب انجام دادیم و تیم برتر دو نیمه بودیم. فرصت‌های زیادی هم به دست آوردیم ولی نتوانستیم به خوبی از آن استفاده کنیم. تیم شاهین فشار زیادی می‌آورد ولی بازی را بیشتر لحظات اداره کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم که نشد از آن استفاده کنیم.

او ادامه داد: یک گل از روی ضربه پنالتی عیسی آل کثیر به خوبی زد و ما هم از روی پنالتی گل خوردیم. درست است که برنده نشدیم اما یک امتیاز هم چندان بد نبود و اینکه بازی خارج از خانه را دست خالی ترک نکردیم تقریبا راضی هستیم.

مدافع صنعت نفت درباره اینکه سرمربی حریف مدعی بود گل صنعت نفت ناسالم بوده عنوان کرد: گل ما خیلی هم سالم بود فقط عیسی وقتی پنالتی می‌زد لیز خورد و همین باعث شد که آنها فکر کنند توپ دوضرب شده است و توپ بعد از ضربه به پای تکیه گاه عیسی برخورد کرده که اینطور نبود و توپ فقط پله شد. درباره داوری هم بگویم که خیلی خوب بود و یکسان هم بود و مشکلی وجود نداشت. اتفاقا ما هم یک مقدار ضرر کردیم و اگر پنالتی نبوده چطور پنالتی برای ما گرفت که آنها می‌گویند به نفع ما بوده است؟

ناصری درباره اینکه فرصت مناسبی را برای حضور در بین چهار تیم برتر را از دست داده‌اند ادامه داد: سه امتیاز این بازی برای رسیدن به رتبه دوم و سوم مناسب بود اما نشد. الان با یک امتیاز هم ارزش ما کم نشده و سعی می‌کنیم مقابل ماشین سازی سه امتیاز را بگیریم و خودمان را به صدر جدول رده بندی نزدیک کنیم.

بازیکن صنعت نفت درباره بازی مقابل ماشین سازی افزود: تیم ماشین سازی تیم خوب و سخت کوشی است که دوندگی زیادی هم دارد و تیم ما هم در فرم عالی است و از هر لحاظ برتر هستیم. حالا شرایط بازی تعیین خواهد کرد که چه پیش می‌آید. سعی می‌کنیم به این سه امتیاز برسیم تا در بالای جدول فعلا حضور داشته باشیم. در هفته قبل هم مقداری از قراردادهایمان را پرداخت کردند که خوب بوده و امیدوارم در آینده بیشتر هم پول بگیریم تا مشکلاتمان برطرف شود.

ناصری در واکنش به اینکه با وجود مشکلات مالی صنعت نفت این فصل نتایج موفقیت آمیزی داشته خاطرنشان کرد: بله کاملا درست است از لحاظ مالی فشار زیادی را تحمل کردیم و چندین بار هم اعتصاب کردیم ولی کسی توجه نکرد. ما بازیکنان با آفای اسکوچیچ صحبت کردیم و فهمیدیم که کسی نیست تا مشکلات ما را حل کند و به این نتیجه رسیدیم که خودمان باید به داد خودمان برسیم. به هر حال فوتبال با زحمت کشیدن به شما نتیجه می‌دهد. الان جزو بهترین‌ها هستیم و تلاش کردیم تا بهترین بازی‌ها را اجرا کنیم. ما اصلا دوست نداریم کسی از تیم‌مان جدا شد و حیف است که به دلیل مشکل مالی یکدستی تیم بهم بریزد. ما چند دستگی در تیم نداریم و همه کارهایمان با هم پیش می‌رود. به شخصه دوست دارم که تیم ما حفظ شود و مشکلات روحی داشتیم اما واقعا موفقیت آرزوی تمام بازیکنان است.

ناصری در پاسخ به این سوال که هواداران صنعت نفت امیدوار هستند تا به سهمیه آسیایی برسند گفت: امیدواریم که اینطور شود. تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم زحمت می‌کشیم تا تیم شهرخودمان را بالا ببریم. در سرما و گرما هواداران در کنار ما بوده و کم نگذاشته‌اند. ما کاری می‌کنیم که دل هواداران را شاد کنیم مثلا رسیدن به سهمیه آسیا یا حتی قهرمانی را می‌خواهیم تا شهر آبادان را خوشحال کنیم. از مسئولان می‌خواهیم که بیشتر به تیم و شرایط ما توجه کنند. حیف است که صنعت نفت آبادان از دست برود و باید پابرجا بماند که با حمایت‌ها میسر خواهد بود. امیدواریم که این کار را انجام بدهند و ما هم از این شرایط خارج شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز