خبرگزاری کار ایران

تمدید قرارداد کاپیتان لیورپول تا سال 2022

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۲۲۴

لیورپولی ها که ساعتی قبل خبر از تمدید قرارداد کلوپ تا سال 2024 دادند، اکنون اعلام کردند که قرارداد میلنر نیز برای دو سال دیگر تمدید شد.

به گزارش ایلنا، میلنر در تابستان 2015 با انتقالی آزاد از منچسترسیتی به لیورپول پیوست در این مدت یکی از ارکان اصلی این تیم بود. قرارداد قبلی این هافبک باتجربه با قرمزپوشان در پایان فصل جاری به اتمام می رسید و او اکنون قراردادش را برای دو سال دیگر تمدید کرد.

این هافبک 33 ساله که تاکنون 198 بازی برای قرمزها انجام داد، در این مدت 25 گل هم برای این تیم به ثمر رساند و در پست های مختلفی از جمله دفاع چپ و هافبک میانی برای این تیم بازی کرد.

او بعد از امضای قرارداد به سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت:" من خوش شانس بودم که در چهار سال و  نیم اخیر برای این باشگاه بازی کردم. دوران فوق العاده ای بود که تغییر و پیشرفت باشگاه را دیدیم. من هر روز از آمدن به تمرینات، کار کردن با بازیکنان، مربیان و کادر فنی و عضوی از این باشگاه بودن لذت می برم. واضح است که حمایتی که از ما در سراسر دنیا می شود، بی نظیر است.

این باشگاه جای فوق العاده ای برای بازی است و اکنون دوره فوق العاده ای برای بودن در این باشگاه است. ما چندین جام کسب کردیم و فوق العاده می شود اگر چند جام دیگر کسب کنیم."

میلنر بین سال های 2009 تا 2016، 61 بازی برای تیم ملی انگلیس انجام داد و بعد از رقابت های یورو 2016، از بازی های  ملی خداحافظی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز