خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۴۲۵

در هفته چهاردهم هم مثل همیشه برخی از بازیکنان در ترکیب تیمشان درخشیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر هم با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید. در این میان مثل همیشه برخی از بازیکنان عملکرد خوبی در ترکیب تیم خود داشتند که تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم:

 

 

دروازه‌بان: ماکسیم (شاهین بوشهر)

عملکرد فوق‌العاده‌ای در دروازه تیمش داشت و بارها با واکنش‌های خوبش مانع فروپاشی دروازه صنعت نفت شد. او یک گل از روی نقطه پنالتی دریافت کرد ولی بارها واکنش‌های خوبی مقابل حملات نفتی‌ها داشت و اگر نبود نتیجه دیگری برای شاهینی‌ها رقم می‌خورد.

 

مدافع چپ: پیام ملکیان (نفت مسجد سلیمان)

در فصل جاری عملکرد خوبی در ترکیب نفت مسجد سلیمان داشته و علاوه بر وظایف دفاعی خود که به خوبی از پس آن بر آمده در فاز هجومی هم به تیمش کمک می‌کند. ملکیان در دیدار این هفته تیمش مقابل سایپا یک پاس گل خوب داد و در طول دقایق بازی هم کم اشتباه ظاهر شد.

 

مدافع میانی: دوس‌سانتوس (ماشین‌سازی)

مدافع ماشین‌سازی توانست به خوبی در دیدار حساس با تراکتور و مقابل حملات بی‌امان این تیم عملکرد کم نقصی از خودش به نمایش بگذارد و در اکثر دقایق بازی ایستادگی خوبی مقابل حملات این تیم داشت و یکی از ستون‌های اصلی تیمش در برد با ارزش هفته چهاردهم بود. او یک پاس گل هم در این بازی داد.

 

مدافع میانی: گئورگی گولسیانی (سپاهان)

مدافع گرجستانی سپاهان مثل همیشه در ترکیب تیمش خوب ظاهر شد و این بار در نبود پورقاز وظیفه سنگین‌تری بر عهده داشت. او در طول دقایق بازی تقریبا اشتباهی نداشت و روی تک گل خورده تیمش هم مقصر نبود و البته گل حساسی هم به ثمر رساند.

 

مدافع راست: وریا غفوری (استقلال)

وظیفه او در استقلال بیش از یک مدافع راست است و او در کنار کاپیتانی، در دیدار با پیکان هدایت تیم را هم در غیاب استراماچونی بر عهده داشت و در کل عملکرد خوبی هم داشت و اجازه نداد این موضوع روی بازی او تاثیر منفی بگذارد. وریا یک گل زیبا هم در این دیدار به ثمر رساند.

 

هافبک دفاعی: احمدرضا زنده‌روح (ماشین‌سازی)

به عنوان هافبک دفاعی ماشین سازی کار سختی در دیدار حساس مقابل تراکتور داشت و با توجه به اینکه نقطه قوت تراکتور در فصل جاری خط هافبک این تیم است به خوبی توانست مانع از طراحی حملات تراکتوری‌ها شود. زنده روح مزد بازی خوبش را با گلزنی در این بازی گرفت.

 

هافبک هجومی: امین قاسمی‌نژاد (شهر خودرو)

یکی از ستون‌های شهر خودرو در فصل جاری است و مثل فصل قبل ستاره تیم مشهدی محسوب می‌شود. او در دیدار مقابل سپاهان ستاره بی چون و چرای تیمش بود. یک گل به ثمر رساند و خطای هند امید نورافکن را هم او رقم زد تا روز خوبی در این بازی داشته باشد.

 

هافبک هجومی: مهدی ترابی (پرسپولیس)

مثل همیشه ستاره پرسپولیس بود و توانست مهم‌ترین نقش را در برتری تیمش آنهم در شرایطی که سرخپوشان در نیمه اول بازی خوبی به نمایش نگذاشتند از خودش ارائه دهد. ترابی در این بازی یک گل خیلی زیبا به ثمر رساند و پاس گل دوم تیمش به علیپور را هم داد تا از برترین‌های هفته باشد.

 

هافبک هجومی: محمدرضا خلعتبری (ذوب آهن)

در روزی که ذوب آهن با یک پیروزی خوب از بحران خارج شد، خلعتبری ستاره تیمش بود و با یک گل زده و یک پاس گل توانست ستاره تیمش در این دیدار باشد. خلعتبری در صورت آماده بودن یک نقطه قوت برای ذوب آهن است و می‌تواند بار سنگینی از روی دوش منصوریان بردارد.

 

مهاجم: فرزاد حاتمی (نفت مسجد سلیمان)

مهاجم با تجربه نفتی‌ها در دیدار با سایپا توانست علاوه بر یک گلی که به ثمر رساند چند موقعیت خیلی خوب روی دروازه سایپا ایجاد کند که با بدشانسی و درخشش گلر حریف وارد دروازه نشد.

 

مهاجم: ارسلان مطهری (ذوب آهن)

آمادگی ارسلان مطهری نقش زیادی در نتایج ذوب آهن دارد و او توانایی این را دارد که تفاوت را در نتیجه بازی رقم بزند و از حداقل موقعیت ها گل بسازد. مطهری در دیدار با نساجی گل مهمی برای تیمش زد و عملکرد خوبی داشت.

 

تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز