خبرگزاری کار ایران

فرشاد محمدی‌مهر در گفتگو با ایلنا:

گل‌محمدی حق دارد از اشتباهات داور شاکی باشد/ تیم‌های سختی در مرحله گروهی حریفمان خواهند بود

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۱۶۵

مدافع تیم شهرخودرو گفت: گرچه با شکایت و ناراحتی به آن دو صحنه نتیجه بازی تغییر نمی‌کند ولی باشگاه و آقای گل‌محمدی حق دارند به خاطر اشتباهات داور شاکی باشند.

فرشاد محمدی‌مهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص تساوی شهرخودرو مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و بازیکنان ما نمایش خیلی خوبی داشتند. از همان دقایق اول بازی روی تیم سپاهان فشارآوردیم و فوتبال خیلی خوبی ارائه کردیم. بدون شک کمترین حق بازیکنان تیم ما پیروزی بود. تمامی تلاشمان را کردیم که با یک عملکرد خوب بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم ولی متاسفانه اشتباهات داوری این اجازه را به ما نداد.

وی درخصوص اعتراض نیمکت شهرخودرو به دو صحنه مشکوک به پنالتی که برای آن‌ها گرفته نشد گفت: پنالتی بودن آن صحنه کاملا واضح بود دو خطای هند در محوطه جریمه رخ داد که هر دو آن‌ها صدردرصد پنالتی بود. متاسفانه همه آن را دیدند جز داور که باید می‌دید. گرچه با شکایت و ناراحتی و اعتراض به آن دو صحنه نتیجه بازی تغییر نمی‌کند ولی فکر می‌کنم باشگاه شهرخودرو حق دارد تا برای این اشتباهات فاحش به سازمان لیگ شکایت کند. همچنین به آقای گل‌محمدی هم حق می‌دهم که برای این اشتباه سرنوشت ساز عصبانی باشند. شهرخودرو از همه نظرتیم برتر میدان بود و بدون شک برد و کسب سه امتیازاین دیدار حق بازیکنان ما بود.

مدافع تیم شهرخودرو در خصوص اعتقاد باشگاه سپاهان به پنالتی بودن خطای روی کیروش استنلی گفت: اصلا فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی در آن صحنه رخ داده باشد. فقط یک دست به او خورد و فورا خودش را روی زمین انداخت تا برای گرفتن پنالتی بیشتر شبیه‌سازی کرده باشد.

محمدی‌مهر در واکنش به مشخص شدن احتمالی تیم‌های هم گروه‌ آن‌ها در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما دو بازی بسیار سخت در مرحله پلی آف داریم که در ابتدا باید تلاش کنیم تا با پیروز شدن در این دو بازی صعود خودمان را به دور گروهی حتمی کنیم. فکر می‌کنم تیم شهرخودرو در دور گروهی به تیم‌های سختی خواهد خورد. و قهرمان آسیا نیز در گروه ما قرار خواهد گرفت. امیدوارم هستم بتوانیم با تمرکز بالا ضمن کسب نتایج خوب به دور گروهی رقابت‌ها با اقتدار صعود کنیم و باعث خوشحالی مردم ایران و هواداران خوب شهرخودرو خراسان شویم.

وی در خصوص پیشبینی‌اش از بازی بعدی شهرخودرو مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: بدون شک بازی آسانی نخواهد بود نساجی تیم بسیارخوبی است و تا به اینجای کار در مصاف با تمامی تیم‌ها مقابل هوادارانش عملکرد خوبی داشته است. ما هم از همین امروز تمامی تمرکزمان را برای بازی مقابل نساجی خواهیم گذاشت، انشاالله که بتوانیم با یک بازی تماشگرپسند دست پر از زمین بازی خارج شویم.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز