خبرگزاری کار ایران

حیدری: استراماچونی بیشتر از من تعصب داشت / هواداران می‌خواهند او برگردد

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۷۶۸

کاپیتان سابق استقلال درباره جدایی آندره آ استراماچونی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، خسرو حیدری، کاپیتان سابق استقلال پس از تساوی آبی پوشان در ورزشگاه آزادی مقبال پیکان درباره حواشی به وجود آمده پس از جدایی آندره آ استراماچونی گفت: چه بگویم؟! سه روز پیش برای حمایت از استقلال به ورزشگاه آمدیم، تیم عالی بازی کرد و به صدر جدول رفتیم، اما از دیروز که بلند شدیم همه چیز عوض شد. مگر می‌شود مربی یک شبه برود. این تیم، تیم سه شب پیش بود؟ 

او ادامه داد: هیچ‌کس در بازی تمرکز نداشت. تیمی که یقه تمام تیم‌های مدعی تراکتور و سپاهان را گرفته، به این روز افتاده است. معلوم است مربی تأثیر خودش را گذاشته و وقتی می‌رود، این‌طور می‌شود. نمی‌دانم چه کسی پاسخگوست. امروز صبح دیدم هواداران در فضای مجازی گریه می‌کنند، دیگر طاقت نیاوردم و به وریا غفوری زنگ زدم گفتم چه کار باید کنیم؟ گفتم می‌آیم و کنارتان هستم تا روحیه بدهیم. الان وقتش است که تیم پیروز شود و در جدول جدا شود، اما نشد. مگر می‌شود یک تیم که تا صدر جدول آمده و خیال هوادارانش راحت است، این اتفاقات برای آن رخ بدهد؟ من می‌گویم تعصب استراماچونی بیشتر از منِ خسرو حیدری بود.

کاپیتان سابق آبی پوشان درباره وضعیت استقلال افزود: الان هواداران دنبال استراماچونی هستند. از وزیر ورزش عاجزانه خواهش می‌کنم استراماچونی را برگرداند. اگر راهی دارد او را برگردانید. نمی‌دانم در این پنج شش ماهه چه گذشته است که یک مربی راحت از ایران می‌رود. نمی‌دانم پول را ندادند یا چیز دیگری،‌ اما اینها برای هوادار بهانه است. وقتی استراماچونی نتیجه می‌گیرد هوادار دوست دارد او برگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز