خبرگزاری کار ایران

غفوری: مدیرعامل در استقلال تعطیل است / وزیر باید جوابگو این اتفاقات باشد

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۷۶۵

کاپیتان استقلال تهران پس از دیدار مقابل پیکان تهران انتقاد سختی نسبت به مدیریت باشگاه داشت.

الان بهترین موقع است تا من افتضاح مدیریتی تیم را به شما توضیح بدهم. در این مدت همه ما خیلی اذیت شدیم. آقای استراماچونی بارها با ما جلسه گذاشت و حتی کار به جایی رسیده بود که او فکر می کرد که شاید مسخره اش می کنند. آنقدر به حرف های او گوش نکردند که کار به اینجا رسید. 

کاپیتان استقلالی ها در این باره ادامه داد: الان مشکل در این باره چه بوده؟ اگر مشکل تحریم است که روز اول به او بگویید ما تحریم هستیم و مشکلاتی اینچنینی داریم. حتی اگر بگویند مشکل مالی بوده که باید پول این مربی را پرداخت می کردند. هیچ جوری نمی شود این افتضاح را پوشاند و آنها قطعا باید بیایند و الان پاسخگو باشند.

او در صحبت هایش به وزارت ورزش هم گفت: چگونه است که می گویید این هواداران صاحبان اصلی تیم هستند اما هفت هشت ماه که در ورزشگاه ها می گویند فتحی حیا کن رها کن سر می دهند چگونه حرف های هواداران استقلال را نمی شنوید. اصبل شما چه کاره هستید که برای مردم تصمیم گیری می کنید. اگر این طور هم هست که باید برای این مردم تصمیم درست بگیرید. ما چه کار باید بکنیم. آمدیم و زجر کشیدیم و در بدترین شرایط تیم را آوردیم بالا، مگر می شود در بهترین شرایط مربی تیم را بگیرند.

او ادامه داد: این اصلا قابل قبول نیست و وزیر باید بیاید و پاسخگو باشد. مدیرعامل که هیچ، مدیرعامل تیم ما تعطیل بود. این را همه بدانند همه ما بازیکنان در بدترین شرایط قرار داشتیم و واقعا نمی دانیم درباره ایشان چه باید بگویم.

غفوری درباره حضور وی در جلسه هیات مدیره که شب گذشته برگزار شد و او این حرف ها به آنها هم گفت یا خیر ادامه داد: شب گذشته همه دوستان آمدند خیلی شیک و اتو کشیده با پالتو آمدند و خیلی حق به جانب صحبت کردند. دقیقا ما نند همه پرونده هایی که به فیفا می رود و ما می بازیم اینجا هم می گفتند که ما برنده هستیم. ایشان تخلف کرده و باید بگردد اما نمی دانم چرا همیشه ما محکوم می شویم و باید دو سه برابر پولی که باید بدهیم هزینه می کنیم. دیشب هم حرف های مدیران تیم دقیقا همین طور بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز