خبرگزاری کار ایران

سراج: ما در کورس قهرمانی هستیم و شاهین به دنبال ماندن در لیگ/ مدیریت و اسکوچیچ عوامل موفقیت تیم هستند

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۶۲۰

مربی صنعت نفت در مورد شرایط تیشم در تقابل با شاهین صحبت کرد.

به گزارش ایلنا،‌ بهنام سراج پیش از ظهر امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شاهین شهرداری بوشهر و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: مدیریت خوب باشگاه و کنار آن آمدن اسکوچیچ که توان فنی بالایی دارد عاملی بوده که امسال شاهد صنعت نفتی متفاوت با سال قبل باشیم.

مربی صنعت نفت آبادان گفت: با بررسی بازیهای قبلی شاهین این تیم با آمدن مربی جدید متحول شده و تیم خوبی نشان داده ولی ما هم صنعت نفت هستیم و تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم.

وی بیان داشت: شاهین و صنعت دو تیم جنوبی با توجه به شناختی که از هم دارند بازی جذاب خواهد بود و ما برای کورس قهرمانی و شاهین بای ماندگاری تلاش خواهد کرد.

سراج گفت: اسکوچیچ شناخت خوبی نسبت به فوتبال ایران خصوصاً لیگ‌های یک و نیز شناختی خوبی از شاهین دارد.

مربی صنعت نفت آبادان گفت: 80 درصد تیم از استان خوزستان هستند ضمن اینکه چند بازیکن شمالی خوبی هم داریم.

وی با اشاره به میزان پرداختی به بازیکنان این تیم اظهار داشت: در این مدت 18 درصد پرداخت کردیم که بین بازیکنان تقسیم شده که این ناچیز است و آقای عیسی زاده تمام تلاش خود را برای پرداخت مالی بازیکنان خواهد کرد.

سراج با اشاره به محرومان تیم صنعت نفت آبادان در بازی مقابل شاهین بوشهر گفت: در بازی فردا اهل شاخه و سالاری را نخواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز