خبرگزاری کار ایران

عراقچی: استراماچونی عجله کرد/ بزودی مطالبات مالی او به حسابش خواهد رفت/ در تلاشیم او را برگردانیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۶۱۲

معاون سیاسی وزیر امور خارجه در خصوص وضعیت استراماچونی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، عباس عراقچی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با ابراز امیدواری به حل مشکل استراماچونی سرمربی ایتالیاdی باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: به درخواست مسعود سلطانی‌فر به سرعت برای حل مشکل سرمربی ایتالیایی استقلال تهران دست بکار شدیم و با مذاکرات متعددی که خود من با سفیر ایتالیا در تهران و همینطور سفیر خودمان در کشور ایتالیا داشتیم در تلاشیم با وساطت آقای پرونه سفیر ایتالیا در تهران  استراماچونی به تهران و هدایت تیم استقلال بازگردد.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه افزود: به نظرم آقای استراماچونی عجله کرد و با کمک سفارت های ایران در ایتالیا و سفیر ایتالیا در تهران بزودی پرداخت و مطالبات مالی معوقه او به حسابش خواهد رفت و برداشت من این است او نگران پرداخت های خود بود.

وی تاکید کرد: اخبار برخی رسانه ها مبنی بر ترک کشور بواسطه مسایل اخیر درست نبوده و در صحبتی که استراماچونی با سفیر ایتالیا در تهران داشته خواستار حل مشکلات پرداخت های خود از سوی باشگاه استقلال بوده است.

معاون سیاسی وزارت خارجه عنوان کرد: البته خود آقای استراماچونی می داند مشکلات پرداخت در حقوق او ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکاست و قطعا با علم به این موضوع با باشگاه استقلال تهران قرار داد بسته است. امیدوارم با تلاش های سفیر ایتالیا در تهران بزودی او را مجددا در سمت سرمربیگری تیم استقلال تهران ببینم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز