خبرگزاری کار ایران

خبر امیدوارکننده برای استقلالی‌ها از وزارت ورزش درباره استراماچونی

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۵۵۷

مازیار ناظمی گفت: با پیگیری و دستورات وزیر ورزش و جوانان با رفع موانع تحمیلی ناشی از تحریم ها، حقوق معوقه سرمربی ایتالیایی تیم استقلال از مسیر سیستم بانکی کشور به سرعت در اختیار وی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، آندره آ استراماچونی صبح امروز پس از فسخ قرارداد یکطرفه با باشگاه استقلال تهران، ایران را ترک کرد و به ترکیه سفر کرد. پس از این اقدام سرمربی ایتالیایی، هواداران تیم استقلال در محل ساختمان این باشگاه اعتراض کردند و خواستار توضیح وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی این باشگاه شدند.

در این راستا، با گذشت چند ساعت از اعتراض هواداران استقلال مازیار ناظمی مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از تلاش‌های وزیر ورزش برای برطرف شدن مشکلات آبی پوشان خبر داد.

ناظمی در این خصوص گفت: آقای وزیر از شب گذشته تماس های متعددی با مسئولان  وزارت خارجه از جمله دکتر عراقچی و  همینطور  سفیر ایتالیا در ایران داشته است و امیدواریم بزودی با پیگیری آقای جوزپه پرونه سفیر ایتالیا از بازگشت استراماچونی و ادامه تعهدات ایشان و همراهی با تیم استقلال تهران خبرهای خوبی بشنویم.

ناظمی افزود: رضایت هواداران و ادامه روند موفقیت استقلال دغدغه خاطر  و سرمایه مدیریتی وزارتخانه است و از همان لحظه اعلام خبر جدایی استراماچونی وزیر ورزش و جوانان از مدیر عامل و هیات مدیره خواست به سرعت برای رفع این مشکل و استمرار فعالیت سرمربی ایتالیایی اقدام کنند. 

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان گفت: با پیگیری و دستورات وزیر ورزش و جوانان با رفع موانع تحمیلی ناشی از تحریم ها، حقوق معوقه سرمربی ایتالیایی تیم استقلال از مسیر سیستم بانکی کشور به سرعت در اختیار وی قرار می گیرد.

ناظمی درباره شایعه استعفای مدیر عامل استقلال تهران گفت: فعلا حفظ آرامش هواداران و تیم استقلال و بازگشت آقای استراماچونی در اولویت اول است و در این مورد بعدا اطلاع رسانی می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز