خبرگزاری کار ایران

جلالی: یکی دو بازیکن دیگر را هم کنار خواهم گذاشت / باید حصار را بشکنیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۸۹۵

سرمربی تیم گل گهر سیرجان در نشست خبری اعلام کرد با توجه به ادامه نتایج این تیم در آینده یک یا دو بازیکن دیگر را از تیمش کنار می‎‌گذارد.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل شاگردانش مقابل نفت مسجد سلمیان گفت: نمی‌دانم دیگر برای گل زدن باید چه کاری انجام دهیم. هفت موقعیت گل داشتیم و کوچکترین شانسی به حریف ندادیم؛ در حالی که 6 - 7 موقعیت عالی ایجاد کردیم. بازیکنان ما ذهن خود را زندانی کرده اند اما باید قبول کنند موفقیت بایستی از یک روزی شروع شود. نباید ذهنمان را معطوف به گذشته کنیم که کجای جدول هستیم.

جلالی افزود: در 3 دیدار اخیر، با پدیده تیم اول جدول بازی داشتیم که می توانستیم ببریم. مقابل فولاد هم همینطور. شاید باید ذهن خودمان را رها کنیم. درست است گذشته بد بوده اما می توانیم یک شروع خوب داشته باشیم. به بازیکنانم می گویم که باید این موضوع را باور کنند. این مسئولیت من است و باید این مشکل را حل کنم. باید این کار را تمام کنیم. امروز پنج بازیکن جوان و امید روی نیمکت ما بودند و خیلی دوست داشتم جریان بازی طوری پیش می‌رفت که آنها را به میدان می‌فرستادم اما نشد.

جلالی خاطرنشان کرد: باید از این مرحله عبور کنیم. قول می‌دهم در آینده با این جوانان تیم بزرگی داشته باشیم. باید سعی کنیم این مشکلات را حل کنیم تا این اتفاق به نیم‌فصل نرسد تا به دنبال بازیکنان جدید باشیم. آنهایی را که فکر می‌کردم نمی‌توانند به تیم کمک کنند، رفته رفته کنار گذاشتم. با توجه به این روند، یکی دو بازیکن دیگر را هم کنار خواهم گذاشت که طی هفته‌های پیش‌رو به آنها خواهم گفت اما بقیه بازیکنان یاران ما هستند. دیدیم که این بچه‌ها چه فوتبالی بازی کردند و باید این حصار ذهنی را بشکنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: شانس برای همه به یک میزان است. نمی‌شود همیشه ما بدشانسی بیاوریم. مطمئن هستم این دوره را پشت‌سر می‌گذاریم. وقتی می‌توانیم مقابل تیم پنجم جدول اینطور بازی کنیم حتماً می‌توانیم برنده باشیم. وقتی مقابل تیم پنجم جدول این همه موقعیت ایجاد می‌کنیم، پس مشکل تاکتیکی نیست. همانطور که گفتم، باید این حصار ذهنی گل نزدن و برنده نشدن را بشکنیم و آن را کنار بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره اعتراضش به داور مسابقه برای خطای پنالتی گفت: فکر می‌کردم آن صحنه پنالتی باشد اما نزدیک نبودم به همین خاطر به تصمیم بنیادی‌فر احترام می ‌گذارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز