خبرگزاری کار ایران

صدرنشینی در میانه فصل مهم نیست

گولسیانی: گل‌زدن را دوست دارم و مهم نیست به استقلال باشد یا تیم دیگری/ می‌توانستیم برنده شویم ولی یک امتیاز هم خوب بود

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۶۲۰

مدافع گرجستانی سپاهان در مورد بازی با استقلال و شرایط تیمش صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی سپاهان یکی از بازیکنان مهم این تیم در فصل جاری است و در دیدار مقابل استقلال هم عملکرد ویژه‌ای داشت و گل نخست تیمش را به ثمر رساند. با این حال عملکرد خوب خط دفاعی این تیم از نظر آماری در دیدار با استقلال خراب شد و این تیم بعد از مدت‌ها در جریان بازی گل دریافت کرد. با او در مورد این بازی حساس و مهم صحبت کردیم.

 

* در مورد بازی با استقلال صحبت کن، همه از این دیدار به عنوان مهم‌ترین بازی فصل صحبت می‌کنند.

قطعاً استقلال تیم خوبی است و از بهترین و آماده‌ترین تیم‌های این فصل است ولی اینکه مهم‌ترین بازی فصل باشد را نمی‌شود گفت. ما از اهمیت و حساسیت این بازی آگاه بودیم و با آمادگی کامل به مصاف حریف رفتیم و فکر می‌کنم بازی خوبی هم انجام شد.

 

* در این بازی مشخص بود هر دو تیم به دنبال برد بودند.

از یک فوتبالی در این سطح چیزی جز این انتظار نمی‌رود. واقعاً بازی مقابل استقلال بازی سختی بود که برگزار کردیم و کار سختی هم در طول 90 دقیقه داشتیم و می‌دانستیم کوچکترین اشتباهی ممکن است اتفاق بدی را رقم بزند. با این حال هم ما موقعیت‌های زیادی در این بازی داشتیم و هم استقلال و از نظر من نتیجه تساوی نتیجه مناسبی برای این بازی بود.

 

* ولی سپاهان تا ثانیه‌های پایانی بازی عقب بود و فاصله‌ای تا شکست نداشت.

فوتبال همیشه تا زمانی که داور سوت را نزده ادامه دار است و شما فرصت این را دارید که تا ثانیه آخر نتیجه را تغییر دهید. گل نورافکن گل خیلی حساس و مهمی برای ما بود و خیلی خوشحال شدم که توپ او وارد دروازه شد. موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که می‌توانستیم از آن استفاده کنیم. ما برای برد به زمین رفته بودیم و تساوی ما را به هدف‌مان نرساند ولی این یک امتیاز هم مهم بود.

 

* در مورد گل اول بازی بگو. به نظر می‌رسد یک حرکت تمرین شده بود.

گل زدن برای یک مدافع همیشه اتفاق خاصی است چرا که ما زیاد فرصت گلزنی پیدا نمی‌کنیم و وقتی از موقعیت‌های کم می‌توانیم گلزنی کنیم اتفاق خوبی است. این دومین گل من در طول فصل بود و در کل گلزنی را دوست دارم و سعی می‌کنم تا پایان فصل چند گل دیگر برای سپاهان بزنم. ما در تمرینات شیوه‌های مختلف گلزنی را مرور می‌کنیم.

 

* برای دومین بار بود که به استقلال گل زدی. ظاهراً در آن تبحر داری؟

همانطور که گفتم گلزنی را دوست دارم و اگر فرصتی بدست بیاورم تلاشم را می‌کنم آن را وارد دروازه کنم و فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی باشد.

 

* سپاهان مدت‌ها بود که در جریان بازی گلی نخورده بود ولی در این بازی دو بار دروازه‌تان باز شد.

ما سازماندهی دفاعی خوبی داریم و در تمرینات روی ساختار دفاعی خیلی کار می‌شود. ضمن اینکه دروازه‌بان خوبی هم داریم که تا اینجای فصل بارها دروازه را از گل نجات داده و این نقش پررنگی در بسته ماندن دروازه ما در هفته‌های قبل داشته ولی به هر حال اشتباه در فوتبال اجتناب ناپذیر است و هیچ تیمی نیست که در طول یک فصل گلی دریافت نکند و ما هم چنین وضعیتی داریم. من خودم به شخصه اشتباهاتی در این بازی داشتم که سعی می‌کنم اشتباهاتم را کمتر کنم.

 

* سپاهان با همین یک امتیاز به صدر جدول برگشت

قبلاً هم این را گفته بودم که صدرنشینی در میانه فصل و در طول فصل چندان مهم نیست و مهم این است که امتیازات لازم را جمع کنیم تا در پایان فصل بالای جدول باشیم و بتوانیم به بهترین عنوان ممکن دست پیدا کنیم.

 

* این هفته هم با نساجی بازی دارید. با تیم سابقت

من بازی با تیم سابق را در ایران فصل گذشته هم تجربه کردم. بازگشت به قائمشهر و بازی مقابل هواداران خوب نساجی برایم جالب توجه است. من یک سال آنجا بودم و خاطرات خوبی از این تیم و هوادارانش دارم و همیشه به نیکی از آنها یاد می‌کنم. فکر می‌کنم بازی سختی هم داشته باشیم و امیدوارم با 3 امتیاز برگردیم.

 

 

مترجم: فردین فقیهی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز