خبرگزاری کار ایران

قهرمانی نیم فصل زیاد مهم نیست

دین‌محمدی: استراماچونی برای اینکه تیمش وارد حاشیه نشود پیگیر است

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۵۹۰

هافبک سابق استقلال می گوید سرمربی آبی پوشان به دلیل عدم ورود تیمش به حواشی پیگیر مطالبات مالی است.

به گزارش ایلنا، سیروس دین‌محمدی هافبک سابق استقلال مدعی است آبی پوشان شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی در نیم فصل اول رقابتهای لیگ برتر را دارند وفقط نیاز دارند که کمی تمرکز خود را حفظ کنند.

استقلال مقابل سپاهان به تساوی رسید ارزیابی‌تان از این بازی چیست؟

سخت‌ترین بازی استلال در نیم فصل اول همین بازی مقابل سپاهان بود یک جورهایی میشد گفت فینال نیم فصل اول است زیرا هر دو تیم در بهترین شرایط خود قرار داشتند و می‌خواستند صدر جدول را از آن خود کنند. به نظرم بازی زیبایی از آب در آمد.

استراماچونی این روزها مدام به دلیل مسائل مالی استقلال را تهدید می‌کند؟

به هر حال مشکلات مالی در هر تیم باعث ایجاد حاشیه می‌شود استراماچونی هم برای اینکه تیمش وارد حاشیه نشود و از آن پیشگیری کند مدام از مسئولان استقلال می‌خواهد که مطالبات را پرداخت کنند. البته آن طور که من شنیدم طلب بازیکنان پرداخت شده است.

به نظرتان چرا استقلال این همه پیشرفت داشته است؟

به دلیل اینکه در ابتدای فصل تغییرات زیادی در این تیم صورت گرفت و مربی و بازیکنان نیاز به شناخت از یکدیگر داشتند که این اتفاق بعد از هفته‌ها افتاده است الان استراماچونی می‌داند که از بازیکنان چه چیزی می‌خواهد در مقابل آنها هم به تفکرات استراماچونی عادت کردند.

استقلال می‌تواند قهرمان نیم فصل شود؟

قهرمانی نیم فصل زیاد مهم نیست مهم این است که در پایان فصل بتوانیم این عنوان را کسب کنیم به قهرمانی نیم فصل جام نمی‌دهد. استقلال اگر بتواند این دو بازی پیش رو را با موفقیت پشت سر بگذارد و با توجه به اینکه در بازی‌های برگشت مقابل تیم‌های مدعی در بیشتر بازی‌ها میزبان است شانس قهرمانی‌اش بیشتر از سایر مدعیان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز