خبرگزاری کار ایران

بازگشت سروش و امیری

ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۱۴۹

یحیی گل‌محمدی با دو تغییر نسبت به دیدار قبلی تیمش را به مصاف مس رفسنجان فرستاده است.

به گزارش ایلنا، بازگشت وحید امیری و سروش رفیعی به ترکیب اصلی، مهم‌ترین تغییرات یحیی گل‌محمدی در ترکیب اصلی پرسپولیس نسبت به دیدار اخیر این تیم است.

امیری که بعد از عمل جراحی مدت‌ها از ترکیب سرخپوشان دور بود، در بازی امروز در پست دفاع چپ جانشین علی نعمتی شده است و سروش رفیعی نیز با حضور در ترکیب اصلی جایگزین محمد عمری شده است.

در دروازه علیرضا بیرانوند همانند دیدارهای اخیر در ترکیب اصلی حضور دارد و تقابل ویژه‌ای با خط حمله مس رفسنجان که گادوین منشا و لوسیانو پریرا در در خط حمله دارد، خواهد داشت.

در ترکیب خط دفاعی نیز پرسپولیس با یک تغییر نسبت به دیدارهای اخیر برابر حریف حاضر خواهد شد؛ وحید امیری جانشین علی نعمتی شده و مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی در قلب دفاعی و دانیال اسماعیلی فر نیز در سمت راست به کار گرفته شده است.

کمال کامیابی‌نیا و سینا اسدبیگی در پست هافبک دفاعی و در خط میانی حاضر شده‌اند و مهدی ترابی و سروش رفیعی و سعید صادقی نیز مثلث تهاجمی سرخپوشان برابر حریف خواهند بود که یورگن لوکادیا را تغذیه خواهند کرد.

 

ترکیب پرسپولیس 

 

علیرضا بیرانوند 

مرتضی پورعلی‌گنجی

گئورگی گولسیانی

دانیال اسماعیلی فر

وحید امیری

کمال کامیابی‌نیا

سینا اسدبیگی

مهدی ترابی

سروش رفیعی

سعید صادقی

یورگن لوکادیا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز