خبرگزاری کار ایران

اسکوچیچ: بازیکنان برای بازی زحمت کشیدند ولی از نتیجه راضی نیستم زیرا تلاش آنها کافی نبود/ باختیم و بهانه برای کارم نمی آورم ولی باشگاه بهانه های زیادی دارد/ به خانه می روم؛ بدون اینکه بدانم چرا باخته ایم

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۰۱۰

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: گلی دریافت کردیم که غیر منتظره بود قبل از بازی گفته بودم مراقب شوت های پشت محوطه جریمه باشید.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ بعد از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: ببخشید که دیر آمدم. بازی در نیمه اول دست ما بود و خوب سازماندهی شدیم اما گلی دریافت کردیم که غیر منتظره بود. قبل از بازی گفته بودم مراقب شوت های پشت محوطه جریمه باشید. مسایل کوچک باعث تفاوت های بزرگ می شود. خیلی خوب تمرین کرده بودیم و می شود گفت نمی توان از نتیجه خیلی ناراضی بود.

وی افزود: در آخر بازی باید گفت که شاید چون خوب تمرین نکرده بودیم، خسته شده بودیم. احساس خیلی بدی دارم. هم از جام حذفی حذف شدیم و هم مشکلات زیادی در باشگاه داریم. آدمی نیستم که بخواهم بهانه برای کارم بیاورم.

اسکوچیچ عنوان کرد: باشگاه ما بهانه های زیادی به بازیکنان داده است. باید انگیزه کافی برای کار داشته باشیم. بازیکنان ما بخاطر عدم دریافتی، خوب تمرین نمی کردند. همیشه برایم سوال بوده که چرا تیم های بزرگ، تیم های کوچک را می برند.

وی افزود: از این نتیجه راضی و خوشحال نیستم. با این شرایط کار کردن خیلی سخت است. مشخص بود بازیکنان برای بازی زحمت کشیدند ولی از نتیجه راضی نیستم زیرا تلاش آنها کافی نبود.

سرمربی نفت آبادان در مورد باخت به پرسپولیس گفت: احساسم این بود که در آبادان 2 بر صفر برده بودیم و اینجا هم به باخت یک بر صفر راضی بودیم. این نتیجه دو حالت دارد؛ یا بازیکنان ما کیفیت لازم را نداشتند یا به این باخت راضی بودند.

اسکوچیچ تصریح کرد: این شخصیت کاری من نیست. نمی خواهم بازی را ببازم. قبل از این دیدار گفته بودم مراقب شوت ها و سانترهای حریف باشید. در لیگ هم با یک شوت باختیم. باختیم و بهانه برای کارم نمی آورم ولی باشگاه بهانه های زیادی دارد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در مورد اینکه آینده شما در این تیم چگونه می شود، گفت: قرارداد دارم و سخت هم کار می‌کنم. انگیزه دارم و همیشه با انگیزه هستم اما دوست ندارم بازیکنانم را بی انگیزه ببینم. در ایران باشگاه خصوصی نداریم و همه تیم ها یک حامی و شرکت دارند که حمایتشان می کند ولی ما حامی نداریم. بار دیگر به پرسپولیس تبریک می گویم. به خانه می روم؛ بدون اینکه بدانم چرا باخته ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز