خبرگزاری کار ایران

آزمون: تمام تلاشمان این است که ازبکستان را شکست دهیم/ این بازیکنان جوان آینده تیم ملی فوتبال بانوان را تامین می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۴۳۶

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 23 سال دختران ایران گفت: بازی به بازی هماهنگ‌تر و بهتر می‌شویم و امیدوارم برابر ازبکستان نیز بهترین عملکرد را داشته باشیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 23 سال دختران ایران گفت: با سیستم 2-5-3 به میدان رفتیم و نیمه اول بدون گل به پایان رسید. نیمه دوم سه تعویض داشتیم و با برنامه ریزی که داشتیم به گل رسیدیم.

وی ادامه داد: تیم قرقیزستان بسیار خوب بود و در این تورنمنت بهترین بازی را انجام دادیم. کیفیت بازی خیلی خوب بود. این تیم را آنالیز کردیم و روی نقاط ضعف و قوت آن‌ها کار کردیم و در نهایت پیروز شدیم اما متاسفانه تیم داوری بسیار بد بود و در دو بازی اخیر از سمت داوری بازیکنان ما بسیار اذیت شدند.

آزمون در ادامه بیان کرد: در نیمه دوم ساختار حمله خود را تغییر دادیم و با پراکنده کردن بازیکنان تیم قرقیزستان از فضای بین دفاع و هافبکشان استفاده کردیم و با پاس‌های کوتاه به گل رسیدیم. اکنون این برد را باید فراموش کنیم و تمام تمرکزمان را به بازی سختی که مقابل ازبکستان داریم، باید بگذاریم. امیدوارم برابر ازبکستان نیز بهترین عملکرد را داشته باشیم. هدف ما این است در هر بازی هماهنگ‌تر و بهتر از قبل باشیم.

وی در پایان گفت: اگر در این بازی 6 گل زدیم دلیلی بر این که تیم ضعیفی برابرمان بود، نیست. تیم قرقیزستان تاکتیکی بود اما ما از نقاط ضعف آن‌ها بهترین استفاده را کردیم. بازیکنان جوانی که در اختیار داریم می‌توانند آینده تیم‌های ملی فوتبال ایران در بخش بانوان را تامین کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز