خبرگزاری کار ایران

امیدوارم جوان‌های تیم ما قدر موقعیت‌شان را بدانند

فلاح‌زاده: بازی با شاهین یک طرفه بود ولی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم/ جایگاه سایپا در جدول متناسب با کیفیت تیم نیست

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۱۸۶

گلر سایپا در مورد شرایط این تیم و تساوی بدون گل مقابل شاهین صحبت کرد.

حامد فلاح‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی سایپا مقابل شاهین شهرداری اظهار داشت: بازی با شاهین بازی خیلی خوبی بود و در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم و متاسفانه موقعیت‌سوزی خیلی زیادی هم داشتیم. بازی کاملاً یک طرفه بود و یکی از روزهایی بود که من 3-4 لمس توپ بیشتر نداشتم و البته روز خوب خط دفاعی ما هم بود که اجازه نداد دروازه زیاد تحت فشار قرار بگیرد. مشکل اصلی ما که مشکل 6-7 هفته اخیر است عدم استفاده از فرصت ها است. اگر یک تیم نتواند موقعیت بسازد مشکل از کار تیمی و تاکتیکی است ولی وقتی موقعیت‌های زیادی ساخته می‌شود ولی به گل تبدیل نمی‌شود اسمی جز بدشانسی نمی‌توانم رویش بگذارم. این راهم بگویم که گلر شاهین روز خیلی خوبی مقابل ما داشت. در کل اینکه در زمین خودمان بازی کنیم و در دیداری که باید به برتری برسیم مساوی می‌کنیم اتفاق خوبی نیست.

وی در مورد صحنه‌های مشکوک داوری در این دیدار هم خاطرنشان کرد: در مورد داوری بهتر است کارشناسان نظر بدهند ولی من فکر می‌کنم 2 پنالتی باید به سود ما گرفته می‌شد ولی داور خیلی راحت از کنار آنها عبور کرد و حتی از کمک‌هایش مشورت نگرفت. در بازی با شهر خودرو هم از اشتباه داوری ضربه خوردیم و همین دو بازی اگر اشتباهات داوری نبود الان میانه جدول بودیم.

گلر سایپا در مورد اینکه جوانگرایی در سایپا کمی نتایج تیم را تحت تاثیر قرار داده گفت: ما بیشترین بازیکن را در تیم امید و جوانان داریم و چند بازیکن هم از امیدهای خودمان به بزرگسالان اضافه شدند. برنامه سایپا همیشه جوانگرایی بوده ولی جوانگرایی به شیوه این فصل واقعاً یک اتفاق ویژه و خاص است. امیدوارم بازیکنان جوان ما قدر این موقعیتی که باشگاه و کادرفنی در اختیارشان قرار دادند را بداند و از آن به خوبی استفاده کنند. دقت کنید در سال‌های اخیر بازیکنان زیادی از سایپا به استقلال و پرسپولیس رفته و به تیم ملی رسیدند و لژیونر شدند و از همین تیم قول می‌دهم در سال‌های آینده حداقل 3-4 لژیونر بیرون بیاید.

فلاح‌زاده در مورد اینکه جوانگرایی سایپا به ضرر بازیکنان با تجربه تیم مثل خودش می‌شود یا نه، گفت: من این عقیده را ندارم و در 4 بازی سختی که در دروازه سایپا بودم مقابل تیم‌هایی مثل سپاهان و شهر خودرو و همین شاهین فقط یک گل دریافت کردم و فکر می‌کنم عملکر خوبی داشتیم که حاصل کار خوب دفاعی تیم بود. قبول دارم جوانگرایی هزینه دارد ولی ما تیم خوبی داریم.

وی در مورد اینکه جایگاه سایپا در جدول با کیفیت این تیم همخوانی ندارد هم خاطرنشان کرد: بله این را قبول دارم ولی به نظرم در هفته‌های بعد نتایج بهتری می‌گیریم و پتانسیل این را داریم که چندین پله در جدول بالا برویم. اختلاف امتیازها زیاد نیست و با 2-3 هفته نتیجه گرفتن می‌شود خیلی اوضاع را تغییر داد.

گلر سایپا در مورد اینکه آیا کادرفنی به خاطر نتایج سایپا تحت فشار قرار دارد یا نه، گفت: اصلاً چنین چیزی نیست. جوانگرایی این فصل سایپا حاصل تصمیم‌سازی خود باشگاه بوده و با برنامه و رویکرد خاصی این اقدام را انجام دادند و برنامه بلند مدت دارند و در فصل آینده و فصل‌های بعدی این تیم می‌تواند مدعی باشد و سهمیه آسیایی بگیرد. ابراهیم صادقی هم سرمایه باشگاه سایپا است و قرار نیست به این راحتی آن را بسوزانند و اصلاً این صحبت‌ها مطرح نیست.

فلاح‌زاده در مورد همکاری با اشکان نامداری در این فصل هم خاطرنشان کرد: ایشان یک مزیتی که دارند این است که فاصله زیادی از بازی کردن خودش نگذشته و چند سال قبل خودش بازی می‌کرده و از نظر اصول علمی تمرین دادن گلرها هم به روز است و همکاری با ایشان یک فرصت خیلی خوب برای من است و امیدوارم به بهترین شکل از آن استفاده کنم. ضمن اینکه مربی گلرهای تیمی مثل استقلال بوده و بهترین عملکرد را در این تیم داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز