خبرگزاری کار ایران

تعطیلات پرحاشیه آبی‌ها

استقلال شبیه 2 هفته قبل خواهد بود؟

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۰۶۸

مشخص نیست که استراما و شاگردانش می‌توانند با همان کیفیتی که قبل از تعطیلات از آن‌ها سراغ داریم در هفته یازدهم ظاهر شوند

به گزارش ایلنا،استقلالی‌ها هفته دهم لیگ را با نمایش زیبا و برد پر گل برابر صنعت نفت آبادان به پایان رساندند و در شرایطی که کاملاً روی فرم و سرحال بودند به استقبال تعطیلات 2 هفته‌ای لیگ رفتند. برای آندره آ استراماچونی و کادر فنی او این تعطیلات یک فرصت خوب بود تا هم از خستگی فشردگی بازی‌ها خلاص شوند و هم برنامه و پازل تاکتیکی‌شان را در این مدت کامل‌تر کنند.

بااین‌وجود بلافاصله بعد از بازی با صنعت نفت اولین بحران یعنی بی‌پولی سراغ استقلالی‌ها آمد و مرد ایتالیایی به مدیران باشگاه هشدار داد که اگر تا 2 هفته دیگر بدهی‌های کادر فنی و بازیکنان را پرداخت نکنند امکان ادامه همکاری وجود نخواهد داشت. تمرینات استقلال چند روز تعطیل بود و در این مدت سکوت فتحی و دیگر مدیران به شایعه استعفای استراماچونی جد استقلال را بحرانی کرده بود. اولیم روز تمرینات بعد از تعطیلات هم با اعتصاب بازیکنان همراه شد. در روز دوم هم چند بازیکن اصلی تیم یعنی دیاباته، اسماعیلی، دانشگر و چشمی غایب بودند تا شایعه ادامه‌دار بودن اعتصاب آن‌ها مطرح شود.

غیبت ملی پوشان تیم شامل وریا غفوری، علی کریمی و سیاوش یزدانی و در کنار آن‌ها مهدی قائدی و عارف غلامی که در اردوی تیم ملی امید حضور دارند باعث شد تا استراماچونی تقریباً در نیمی از تعطیلات بخش زیادی از ترکیب اصلی خودش را در اختیار نداشته باشد.علاوه بر اعتصاب، برف و باران و شرایط جوی هم یکی دو بار دیگر تمرینات استقلال را به تعطیلی کشاند.

یک‌بار استقلالی‌ها مجبور شدند درحالی‌که تمرین شروع‌شده بود محل تمرین خودشان را تغییر دادند.دیروز هم به دلیل اینکه کفش و لباس استراماچونی در ورزشگاه دیگری جامانده بود، سرمربی تیم به نشانه اعتراض تمرین را رها کرد و رفت.به این‌ها پرداخت نشدن دستمزد کادر فنی و تفاوت پرداخت به بازیکنان که باعث تمرکز آن‌ها به هم بریزد و حواسشان جای فوتبال به‌حساب‌های بانکی و مبالغ واریزی برود هم به تیم لطمه زد. برگشت خوردن چک رضایت‌نامه داریوش شجاعیان توسط باشگاه ماشین‌سازی و چندین و چند حاشیه ریزودرشت دیگر مثل بدقولی و امروز و فردا کردن برای پرداخت‌ها، در این مدت اجازه نداد تا آبی پوشان و هواداران آرامش و آسایش لازم را داشته باشند.

درنهایت نه‌تنها استراماچونی نتوانست با استفاده از تعطیلات با شاگردانش بهتر و بیشتر تمرین کند که تیم استراحت فکری و آرامش روانی لازم را نداشت. در چنین شرایطی که بلاتکلیفی در برگزار شدن با برگزار نشدن بازی و مصنوعی بودن چمن مصنوعی  ورزشگاه وطنی قائم‌شهر هم کار استقلالی‌ها را دوچندان سخت می‌کند، مشخص نیست که استراما و شاگردانش می‌توانند با همان کیفیتی که قبل از تعطیلات از آن‌ها سراغ داریم در هفته یازدهم ظاهر شوند یا مجموع این عوامل در پایان تعطیلات لیگ ترمز استقلالی‌ها را می‌کشد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز