خبرگزاری کار ایران

هواداران نساجی ۹۰ دقیقه پشت تیم شان هستند

پاشازاده: مسئولان باشگاه باید تهدیدهای استراماچونی را جدی بگیرند/ اعتصاب بازیکنان در روند استقلال تاثیر می‌گذارد.

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۰۶۶

مدافع سابق استقلال معتقد است اگر مشکلات مالی استقلال حل نشود این تیم در ادامه به مشکل می‌خورد.

به گزارش ایلنا، مهدی پاشازاده مدافع سابق استقلال معتقد است تیم استراماچونی بازی بسیار سختی مقابل نساجی در خانه حریف خواهد داشت چون هواداران نساجی بسیار خونگرم و پرشور هستند و 90 دقیقه پشت تیم محبوب شان هستند و به بازیکنان نساجی روحیه می‌دهند و در ورزشگاه شهید وطنی روز سختی را برای هر حریفی حتی استقلال رقم می‌زنند.

 

* در آستانه بازی با نساجی اوضاع استقلال را چطور می‌بینید؟

استقلال از نظر فنی شرایط خوبی دارد اما به لحاظ مالی مشکل دارند و این هم یک تهدید حساب می‌شود. در این اوضاع باشگاه به قراردادهای مالی بازیکنان عمل نکرده و همین مساله می‌تواند تاثیرگذار باشد اما استقلال روند رو به رشد خوبی داشته است.

 

* چه اتفاقی افتاد که استقلال نسبت به اول فصل متحول شد؟

حتما به خاطر شناخت کادر فنی است و بهترین چیز تغییر سیستم نسبت به بازیکنانی که دارند. البته روی خوش فوتبال هم بود، بعضی مواقع روز بد فوتبال است و وقتی می‌بازی بحران سراغت می‌آید و تمرکزت را از دست می‌دهی اما وقتی برد می‌آوری دوباره تمرکزت را به دست می‌آوری و استقلال هم توانست بازی‌های خوبی انجام دهد و برنده از زمین بیرون بیاید.

 

* اعتصاب بازیکنان در هفته‌های اخیر تاثیری روی روند تیم خواهد داشت؟

بله، متاسفانه این اعتصاب به خاطر مسائل مالی بود و حتما روی کار بازیکنان تاثیرگذار خواهد بود. وقتی این اتفاق می‌افتد بازیکن تمرکزش را از دست می‌دهد و تمرکز تیمی هم به هم می‌ریزد و این خوب نیست.

 

* استراماچونی بعد از بازی با صنعت نفت تهدید به ترک تیم کرد. فکر می‌کنید تهدید سرمربی استقلال جدی بود؟

نمی دانم جدی بود یا نه اما باید جدی بگیریم. ایشان قرارداد دارد و حرفه‌ای است و حقش است. قبل از اینکه قرارداد ببندی باید به فکرش باشی و منابع مالی آن را تامین کنی. متاسفانه مشکلات مالی الان گریبانگیر ورزش و اقتصاد ما شده و شرایط واقعا سخت است.

 

* فکر می‌کنید استراماچونی توانسته تفکرات تاکتیکی اش را به تیم استقلال دیکته کند؟

وقتی 6-7 تا برد پشت سر هم می‌آوری حتما این اتفاق افتاده است و تیم رو به رشد است اما همیشه همه چیز صد در صد نیست هر چند که نتایج و رشد استقلال در این مدت خوب بوده است.

 

* اول فصل از دیاباته انتقاد می‌شد اما او در دو بازی اخیر 4 گل زده است. فکر می‌کنید شیخ بتواند در بازی‌های بعدی هم روند گلزنی اش را ادامه بدهد؟

وقتی که دیاباته آمد چیزی که مشهود بود اینکه آماده نبود و با تمریناتی که برایش در نظر گرفتند آماده شد. دیاباته نشان داد بازیکن باکیفیتی است و امیدوارم این آمادگی را حفظ کند و حتما می‌تواند به روند گلزنی‌هایش ادامه بدهد.

 

* چه تصوری از بازی استقلال با نساجی در قائمشهر دارید؟

حتما بازی سختی برای استقلال است چون نساجی هواداران پرشوری دارد و پشت تیم شان هستند. البته بازی در چمن مصنوعی هم فرق می‌کند و استقلال بازی سختی در پیش دارد.

 

* شما که در گذشته سرمربی نساجی بودید برای این بازی سخت چه توصیه‌ای به استقلالی‌ها دارید؟

توصیه‌ای ندارم. آنها کادر فنی دارند و می‌دانند چطوری عمل کنند و توصیه خاصی ندارم. فقط می‌دانم طرفداران نساجی 90 دقیقه پشت تیم شان هستند.

 

* نساجی نسبت به زمانی که شما سرمربی آنها بودید چه فرقی کرده است؟

فرقی نکرده، من خیلی از این تیم خبر ندارم  و راجع به طرفداران خونگرم و خوبش صحبت می‌کنم که آرزوی هر تیمی است چنین هوادارانی داشته باشد اما به لحاظ فنی نمی‌توانم در مورد نساجی صحبت کنم.

 

* نساجی به لحاظ فوتبالی چقدر پتانسیل دارد؟

به نظر من پتانسیل بالایی دارد اما احتیاج به حمایت مالی و امکانات دارد. امیدوارم استادیوم شهید وطنی قائمشهر بازسازی شود چون حیف است و قدمت زیادی دارد و همه خاطرات زیادی از این استادیوم دارند. حق آن مردم است که استادیوم خوبی داشته باشند. خیلی جاها در ایران استادیوم شیک داریم که هزار نفر هم به آنجا نمی‌روند اما طرفداران نساجی همیشه با جان و دل کنار تیم شان هستند و نه تنها 90 دقیقه بلکه می‌توانند 3-4 ساعت آنجا باشند و به آنها خوش بگذرد چون استادیوم شهید وطنی مثل خانه خودشان است و از بودن در آنجا لذت می‌برند.

 

* فکر می‌کنید چرا به استادیوم شهید وطنی قائمشهر رسیدگی نمی‌شود؟

کل دنیا وقتی تیم خصوصی است استادیوم هم مال خودش است و رسیدگی می‌کنند اما اینجا تیم خصوصی است و استادیوم مال شهر است و باید بودجه برای آن در نظر بگیرند. مسولان قائمشهر باید بگویند که چرا این اتفاق نمی‌افتد و با توجه به پتانسیل بالایی که نساجی دارد چرا به این استادیوم رسیدگی نمی‌کنند.

 

* فکر می‌کنید بازی در زمین چمن مصنوعی برای استقلال مقابل نساجی تبدیل به معضل شود؟

الان فصل بارندگی است اما بارندگی چمن مصنوعی را اذیت نمی‌کند ولی وقتی در چمن طبیعی تمرین می‌کنید بازی در چمن مصنوعی یک مقدار سخت است که امیدوارم این مساله برای استقلال مشکل ساز نشود.

 

* با توجه به اینکه در استقلال بازی کردید و در نساجی مربی بودید قلبا دوست دارید کدام تیم برنده شود؟

به عنوان یک استقلالی حتما دوست دارم استقلال برنده شود اما فوتبال فرق می‌کند. امیدوارم هر کسی حقش است برنده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز