خبرگزاری کار ایران

بادامکی: می‌توانیم از تمام بازیکنانمان استفاده کنیم / آماده بازی با استقلال هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۹۴۸

مربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری گفت: تیم فوتبال استقلال این روزها با هفت برد پیاپی شرایط خوبی دارد و ما با پیروزی مقابل آنها برد را ابتدا به آقای مهاجری و بعد از آن به مردم خوب قائمشهر تقدیم می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، حسن بادامکی، مربی تیم نساجی مازندران با وجود حضور محمدرضا مهاجری در محل نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال تهران، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

بادامکی در ابتدا اظهار داشت: خدا راشکر که بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان و اتفاقاتی که برای سرمربی تیم‌مان افتاد و همه در جریان آن هستند، آماده دیدار مقابل استقلال شدیم. ما هفته بسیار سختی را به دلیل حضور نداشتن آقای مهاجری پشت سر گذاشتیم.

او ادامه داد: در ادامه با حمایت تک‌تک اعضای کادرفنی، کادر پزشکی و پشتیبانی و مدیریتی و همچنین حمایت سرمربی تیم توانستیم تمرینات خوبی را انجام دهیم و همه برای موفقیت تیم تلاش کردیم تا بتوانیم بازی خوبی مقابل استقلال انجام دهیم. از هواداران‌مان نیز تشکر می‌کنم که همیشه حامی تیم ما بودند و دیروز هم استقبال خوبی از اعضای تیم داشتند و یک تلاش مضاعفی را برای‌مان واجب کردند و انرژی مثبتی به ما دادند.

بادامکی افزود: یک تشکری هم از یکی از مالکان باشگاه نساجی دارم که جلسه‌ای را با تمام اعضای تیم گذاشتند و صحبت‌‌های همه‌ی اعضای باشگاه را شنیدند و قول‌های مساعدی دادند که باعث شد تا یک گروه قوی برای بازی با استقلال داشته باشیم. تیم فوتبال استقلال این روزها با هفت برد پیاپی شرایط خوبی دارد و ما با پیروزی مقابل آنها برد را ابتدا به آقای مهاجری و بعد از آن به مردم خوب قائمشهر تقدیم می‌کنیم.

مربی تیم نساجی درباره برطرف شدن مشکل استفاده از بازیکنانی که کارت بازی نداشتند، گفت: آخرین خبری که به ما دادند این بوده که مشکل حل شده است و ان‌شاءالله بتوانیم از بازیکنانی که داریم با توجه به نیازمان استفاده کنیم. به ما گفتند که همه‌ی بازیکنان را در اختیار داریم و می‌توانیم براساس نیازمان از آنها استفاده کنیم. 

بادامکی درباره اینکه مهاجری مقابل استقلال روی نیمکت می‌نشیند یا خیر گفت: حضور آقای مهاجری به ما انرژی داده است. باید با خود ایشان و دکتر‌شان صحبت کنیم. ان‌شاءالله که این اتفاق بیفتد و فردا سرمربی تیم در کنارمان حضور داشته باشد.

مربی تیم فوتبال نساجی درباره محرومان و مصدومان تیمش نیز گفت: خداراشکر با کمک کادرپزشکی مصدومان‌مان به بازی با استقلال رسیده‌اند و تمام بازیکنان را در اختیار داریم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز