خبرگزاری کار ایران

جنگ سرخابی‌ها برای فتح قله آسیا

قرمزهای اوراوا یا پایتخت نشینان عربستان، کدام یک جام را بالای سر می‌برند؟

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۶۶۱

دور برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا تا ساعاتی دیگر برگزار شده و قهرمان این رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دور برگشت و نهایی فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2019 از ساعت 13:30 امروز به وقت ایران در سایتامای ژاپن میان دو تیم اوراواردز و الهلال عربستان برگزار می‌شود.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که بازی رفت را در ریاض الهلال با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان برد و حالا نماینده ژاپن در خانه باید این شکست را جبران کرده تا بتواند جام را بالای سر ببرد و اگر موفق به پیروزی در این بازی نشود این الهلال است که به قهرمانی دست می‌یابد.

این دیدار به‌نوعی تکرار فینال دو سال گذشته لیگ قهرمانان است که در آن تیم ژاپنی به برتری رسید و الهلالی‌ها می‌خواهند علاوه بر گرفتن انتقام دو فصل پیش با قهرمانی تبدیل به پرافتخارترین تیم تورنمنت شوند و مقابل چشمان هواداران ژاپنی جام را بالا ببرند. ژاپنی‌ها در دیدار رفت با یک گل مقابل الهلال شکست خوردند با این حال در دیدار برگشت از هواداران خود بهره خواهند برد و امیدوارند با هواداران پرشور خود تیم عربستانی را زمین‌گیر کنند. الهلال دو سال پیش با نتیجه دو بر یک شکست خورد و حالا بسیار مراقب خواهد بود تا این اتفاق یک بار دیگر نیفتد.


اوراوا در آستانه رکوردی جاودانه

میزبان امروز می تواند به رکوردی جاودانه در تاریخ لیگ قهرمانان دست پیدا کند. دو قهرمانی در سه سال و موفقیت صد درصدی در تمام فینال هایی که جواز صعود به آن را کسب کرده است. توئیتر لیگ قهرمانان با اشاره به این اتفاق از ثبت این رکورد به عنوان اتفاقی تاریخی برای باشگاه های ژاپنی بعد از سیطره کامل نماینده های کره در سال های گذشته نام برد.

اوراوا این روزها شرایط خوبی ندارد و در ۴ مسابقه اخیرش به پیروزی نرسیده و در آخرین بازی خود در لیگ ژاپن به کاوازاکی باخت.


وضعیت بهتر الهلال

الهلال در سه بازی اخیرش شکست نخورده و در جام پادشاهی نیز به پیروزی چشمگیری رسیده است. الهلال یکی از بهترین خطوط حمله این فصل لیگ قهرمانان را داشته و تا به حال ۲۴ گل وارد دروازه رقبا کرده است. ضمن اینکه آن‌ها در هر سه بازی برگشت مراحل حذفی شکست نخورده‌اند و امیدوارند این روند ادامه داشته باشد.


سرمربی اوراواردز: مقابل الهلال می‌جنگیم

قرمزهای اوراوا یا پایتخت نشینان عربستان، کدام یک جام را بالای سر می‌برند؟

تسویوشی اوتساکی سرمربی تیم فوتبال اوراواردز پیش از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا که فردا برگزار می شود گفت:" مقابل الهلال خواهیم جنگید و بازی متفاوتی نسبت به دیدار رفت فینال ارائه خواهیم کرد."

او که تیمش بازی رفت را برابر نماینده عربستان در زمین حریف یک بر صفر باخته است در ادامه گفت:" آمادگی خوبی در روزهای فیفا داشتیم و الان شرایط خیلی خوبی داریم. امیدواریم شانس هم در بازی فردا همراهمان باشد تا با پیروزی در مجموع دو مسابقه وارد رقابت ها شویم."

اوتساکی همچنین گفت:" ما آخرین تمریناتمان را روز آخر و در حضور تماشاگران برگزار کردیم تا بازیکنان از اهمیت حضور و احساس هواداران آگاه شده و در بازی فردا نسبت به این احساسات واکنش نشان بدهند."

او با بیان اینکه برای بازی فردا تمامی نفراتش را در اختیار داشته و با تیمی کامل به میدان می رود گفت:" توانایی متوقف کردن حملات و خطرات تیم الهلال را داریم."


الشلهوب: هنوز قهرمان نشده‌ایم

محمد الشلهوب، هافبک الهلال می‌گوید: «هنوز هیچ‌چیز مشخص نشده. تنها دیدار رفت تمام شده و باید در این دیدار نیز نمایش خوبی داشته باشیم. مدت زمان زیادی است که در تلاش برای رسیدن به این جام هستیم، اما تا به حال موفق نشده‌ایم. در دیدار برگشت نیاز به اندکی شانس هم داریم. قطعاً بازی برگشت آسان نخواهد بود.»

ماکینو: از بازی رفت درس عبرت گرفتیم

تومواکی ماکینو، مدافع اوراوا نیز می‌گوید: «از بازی مرحله رفت درس گرفتیم و قطعاً در این مسابقه بهتر خواهیم بود. نمی‌توانم بگویم در دیدار برگشت با چه شگردی بازی می‌کنیم، اما نکاتی که کمک زیادی به ما خواهد کرد را پیدا کرده‌ایم و امیدواریم در این دیدار خانگی پیروز شویم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز