خبرگزاری کار ایران

تبعات سنگین شکست مقابل نفت مسجد سلیمان؛

کالدرون روی لبه تیغ؛ اولتیماتوم غیر مستقیم از سوی انصاری‌فرد

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۲۵۹

نشست امروز کالدرون با مدیران پرسپولیس به نوعی اولتیماتوم جدی به او بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در لیگ نوزدهم همانطور که پیش بینی می‌شد با جدایی برانکو تا کنون نتوانسته اقتدار گذشته خودش را نشان دهد و نتایج تیم تا اینجای کار به قدری پر نوسان بوده که با تردید می‌توان از این تیم به عنوان یک مدعی قهرمانی یاد کرد.

سرخپوشان پس از شکست مقابل 3 مدعی قهرمانی در 3 بازی پیاپی توانستند مقابل پیکان و شاهین شهرداری به پیروزی برسند و در حالیکه به نظر می‌رسید پرسپولیس با این دو برد به روزهای خوبش نزدیک شده ولی تساوی بدون گل مقابل ماشین سازی و پس از آن شکست مقابل نفت مسجد سلیمان خون هواداران را به جوش آورده و باعث شد در اعتراض به عملکرد کالدرون، نام برانکو را از روی سکوها فریاد بزنند.

علاوه بر هواداران، کارشناسان و پیکشوستان باشگاه هم بی پروا به انتقاد از عملکرد کالدرون پرداخته‌اند. آنها عقیده دارند تغییر و تحولات زیاد در ترکیب تیم و استفاده از بازیکنان در پست غیر تخصصی و نیمکت نشینی‌های مقطعی بازیکنانی مثل جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و... تیغ تیز انتقادات را به سمت سرمربی آرژانتینی نشانه رفته تا متهم ردیف اول نتایج نه چندان خوب تیمش باشد.

در این شرایط که مدیران باشگاه به طور واضح صدای اعتراض هواداران را شنیدند، خطر را احساس کرده و بعد از بازی دست به کار شدند تا نسخه‌ای عاجل برای تیم بیاندیشند.

صبح امروز در دفتر باشگاه پرسپولیس نشستی میان گابریل کالدرون، محمدحسن انصاری‌فرد و افشین پیروانی صورت گرفت و پیرامون مشکلات تیم و مسائل فنی صحبت شد.

با توجه به خروجی این نشست که روی سایت رسمی باشگاه پرسپولیس قرار گرفته اینطور به نظر می‌رسد که کالدرون برای بهبود وضعیت فنی پرسپولیس و نتایج این تیم اولتیماتوم جدی دریافت کرده و اشاره مستقیم هم به دیدار روز سه‌شنبه مقابل نفت آبادان در جام حذفی شده است که اگر سرخپوشان در آن دیدار به نتیجه دلخواه نرسند، شانس قهرمانی در یکی از تورنمنت‌های داخلی را از دست خواهند داد.

باید دید در شرایط کنونی که کالدرون نه حمایت هواداران را پشت سر خود دارد و نه مدیریت مثل سابق قاطعانه از او حمایت می‌کند و حتی اختلافات داخلی باشگاه باعث شده جایگاه چندان قابل قبولی هم میان خیلی از بازیکنان قدیمی و پرنفوذ تیم داشته باشد، می‌تواند بار دیگر کنترل اوضاع را در دست گرفته و از گردنه دشوار کنونی به سلامت عبور کند و یا عمر او روی نیمکت سرخپوشان کوتاه‌تر از حد تصور بوده و به زودی شاهد برکناری و قطع همکاری او با پرسپولیس خواهیم بود.

در شرایطی که هنوز چیزی مشخص نیست، صحبت از گزینه‌های احتمالی جانشینی کالدرون هم مطرح شده است و از نام‌هایی اسم برده شده که اگر در هفته‌های بعدی تغییری در نتایج اتفاق نیافتد ممکن است یکی از آنها را به زودی روی نیمکت سرخپوشان ببینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز