خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های جنجالی جلال حسینی پس از شکست مقابل نفت مسجدسلیمان

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۱۲۴

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما نایب قهرمان آسیا شدیم و 6-7 قهرمانی بدست آوردیم اما خیلی‌ها تلاش می‌کنند که پرسپولیس به نتیجه نرسد.

به گزارش ایلنا، سیدجلال حسینی پس از شکست مقابل نفت مسجد سیلمان اظهار داشت: بازی خوبی خوبی بود، حریف دفاعی بازی کرد، روی ضد حملات موقعیت داشت و روی یک ایستگاهی به گل رسید. موقعیت‌های زیادی داشتیم، یک وقفه‌ای ایجاد شد، برخی از بازیکنان ما از تیم ملی بازگشتند و این برای ما ناهماهنگی به وجود آورد، باید بیشتر کار کنیم. 

وی ادامه داد: شرایط زمین بد است، در یک روز 3 بار به ما می‌گویند بازی کنسل می‌شود و بعد می‌گویند برقرار است، این اتفاقات به پرسپولیس ضربه می‌زند. کسی نیز جلوی این مسائل نمی‌تواند بیایستد.

حسینی در خصوص تشویق برانکو و انتقاد از کالدرون به عنوان بزرگتر تیم در آزادی گفت: همه بازیکنان باید بیشتر تلاش کنند تا تیم بهتر شود. همه ما باید بیشتر تلاش کنیم تا بهتر بازی کنیم. آقای کالدرون خیلی تلاش می‌کند،‌تجربه زیادی دارد و باید بیشتر تلاش کنیم.

وی در خصوص بحث اعتصاب تصریح کرد: بحث اعتصاب نیست، ما از سال گذشته طلب‌های زیادی داریم. اگر کسی حرفی نمی‌زند به این معنا نیست که کسی طلبی ندارد. فقط آقای انصاری‌فرد در این مورد سخن می‌گوید. این مشکلاتی است که برخی از دوستان به وجود آورند و خیلی راحت هم رفتند، مشکلاتی که الان داریم بیشتر از چیزی است که بقیه فکر می‌کنند. 

حسینی ادامه داد: داوری امروز خیلی بد بود. تیم حریف بسیار دفاعی بازی کرد و داور روی اعصاب بازیکنان ما بود. 

وی در خصوص اینکه پرسپولیس در 11 هفته 4 باخت کسب کرده گفت: تلا‌ش می‌کنیم که بهتر شویم،باید بیشتر تمرین کنیم. ما نایب قهرمان آسیا شدیم و 6-7 قهرمانی بدست آوردیم. خیلی‌ها تلاش می‌کنند که پرسپولیس به نتیجه نرسد. ولی ما تلاشمان را بیشتر می‌کنیم که بهتر شویم. همه تیم‌های بزرگ جهان نیز همین‌طور هستند وقتی نتایج خوبی می‌گیرند افت می‌کنند. افت قسمتی از فوتبال ما است ولی بازیکنانی که به تیم ملی می‌روند و دیر به تمرین اضافه می‌شوند باعث ناهماهنگی می‌شود. در ضمن بحث داوری، و محرومیت‌ها همه چیز مشخص است. بازیکنان ما را راحت محروم می‌کنند. یک سری مشکلات مالی است که کسی جلویش را نمی‌گیرد. این مشکلات الان به اوج خودش رسیده است.

حسینی در پاسخ به سوال خبرنگار که به عنوان بزرگتر تیم چه باید بکند گفت: این تیم مال کسی نیست. پرسپولیس مال هوادار است. این تیم را هواداران ساخته‌اند و کس دیگری نساخته است. کسانی که آمدند کار هواداران را خراب کردند. ما می‌توانستیم یک تیم قدرتمند داشته باشیم همین الان ولی باید تلاش کنیم و کنار هم باشیم. 

حسینی در پاسخ به سوال خبرنگاری که منظور شما ایرج عرب است گفت: نه همه منظورم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز