خبرگزاری کار ایران

الجبوری: آنقدر بردمان شیرین بود که فرصت‌های از دست رفته دیده نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۱۱۶

مهاجم نفتی ها معتقد است پیروزی در این دیدار آنقدر شیرین بود که به فرصت های از دست رفته خود فکر کند.

به گزارش ایلنا، احمد الجبوری، مهاجم نفت مسجدسلیمان که یکی از بهترین بازیکنان این تیم در دیدار برابر پرسپولیس بود درباره فرصت های از دست رفته وی در این بازی گفت: چیزی درباره موقعیت های از دست رفته ام نمی توانم بگویم. حتما قسمت نبود که من در این بازی گلزنی کنم اما خداراشکر که تیم برد و توانستیم به سه امتیاز این بازی برسیم.

او در این باره ادامه داد: من هم تلاشم را کردم اما هر چه زدم به داخل دروازه آنها نرفت، از هر زاویه ای که زدم موفق به گلزنی نشدم تا اینکه روی یک موقعیت کرنر خداراشکر توانستیم به گل سه امتیازی این بازی دست پیدا کنیم.

مهاجم مسجدسلیمانی ها درباره برنامه تیم برای رسیدن به پیروزی در بازی امروز گفت: ما برای این دیدار به مانند بازی های قبلی با برنامه به زمین آمدیم. آقای تارتار درباره این دیدار توضیحاتی داده بودند و خوشحالم که توانستیم با عمل به دستورات سرمربی در این بازی به برتری برسیم.

الجبوری در رابطه با رسوخ بین مدافعان پرسپولیس گفت: عبور از خط دفاعی پرسپولیسی ها خیلی سخت بود و به همین دلیل من هم تلاش بیشتری کردم تا بتوانم با گذر از آنها به دروازه این تیم برسم هرچند من گلزنی نکردم اما پیروزی نفت مسجدسلیمان در این دیدار بسیار خوشحال کننده بود و خداراشکر سه امتیاز شیرین را به دست آوردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز