خبرگزاری کار ایران

جملات تکراری مورنو با برکناری از هدایت اسپانیا: مرا کنار گذاشتند

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۶۸۶

بازیکنان تیم ملی فوتبال اسپانیا وقتی خبر برکناری روبرتو مورنو را شنیدند نمی‌توانستند آن را باور کنند؛ نشریه مارکا در گزارشی به واکنش روبرتو مورنو پس از اعلام خبر برکناری وی از هدایت تیم ملی اسپانیا اشاره کرده است.

به گزارش ایلنا، نشریه مارکا نوشت: نام لوئیز انریکه روز دوشنبه پیش از بازی تیم ملی فوتبال اسپانیا با رومانی در حوالی لاروخا شناور بود، اما همه اطمینان داشتند که مورنو تا پایان مسابقات یورو 2020 تابستان آینده هدایت اسپانیا را در دست خواهد داشت.

برخی تأیید کردند: "لوچو نمی آید" ، اما هیچ کس نمی‌دانست که لوئیس روبیالیس چه کاری انجام می‌دهد. ارتباط رسمی همه چیز در صبح سه شنبه رخ داد. دوشنبه شب همه واندا متروپولیتن را ترک کردند و می‌دانستند که چه اتفاقی افتاده است، اما تایید رسمی در کار نبود.

لوئیس روبیالس با دو کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا تماس گرفت: سرخیو راموس و سرخیو بوسکتس. سپس او با بازیکنان مهم دیگری در ترکیب تیم تماس گرفت، اما تا آن زمان بازیکنان فقط می‌دانستند که از طریق مطبوعات چه می‌گذرد.

روز دوشنبه آنها را در انزوا نگه داشته بودند. آنها علیرغم تمرکز روی بازی مقابل رومانی می‌دانستند که به نظر می‌رسد ماندن مورنو روی نیمکت به پایان رسیده است. آنها به این ترتیب تصمیم گرفتند که در زمین و خارج زمین طوری رفتار کنند که انگار یک بازی عادی را پیش رو دارند و کسی از این ماجرا با خبر نشود.

مورنو با بازیکنان در رختکن ارتباط خوبی داشت. اگر با لوئیز انریکه مشکلی پیش نیامد، درک کاملی با جانشینی وی صورت می‌گرفت و این انتقال را به همان اندازه یکپارچه می‌کرد. آنچه برای بازیکنان شگفت انگیز بود، واکنش مورنو بود. او در طول روز آرام بود اما در یک لحظه تغییر کرد. مورنو در رختکن پس از بازی گفت: "آنها مرا کنار گذاشته اند، مرا کنار انداخته اند، مرا رها کرده اند."

مورنو نمی‌خواست به هیچ کس گوش کند. هنگامی که به او گفته شد به کنفرانس مطبوعاتی برود، پاسخ او ساده بود: "شما مرا کنار کشیدید" ، با وجود اینکه گفته شد یوفا خواستار حضور او بود. او به لاس روزاس بازگشت ، جایی که انتظار می‌رود او استراحت کند. او صبح سه شنبه نیز در این جلسه حاضر نشد، در عوض وکلای خود را فرستاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز