خبرگزاری کار ایران

ستاره پرتغالی مصدومیتش را تایید کرد؛

رونالدو: سه هفته است بدون آمادگی کامل بازی می‌کنم/ دوست ندارم تعویض شوم

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۹۰۰

مهاجم پرتغال در خصوص حاشیه‌های اخیرش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، پرتغال دیشب از سری مسابقات مقدماتی یورو 2020 مهمان لوکزامبورگ بود و در نهایت موفق شد در یک دیدار سخت با دو گل از سد حریف خود عبور کند. شاگردان فرناندو سانتوس با پیروزی در بازی دیشب صعود خود را به رقابت های یورو قطعی کردند. گل دوم پرتغال در بازی دیشب توسط کریستیانو رونالدو به ثمر رسید تا این بازیکن شمار گل های ملی خود را به عدد 99 برساند.

کریستیانو رونالدو در تیم باشگاهی اش یعنی یوونتوس شرایط خوبی را تجربه نمی کند و در دو بازی قبلی این تیم توسط مائوریتزیو ساری تعویض شده است؛ موضوعی که با دلخوری و نارضایتی این بازیکن همراه بوده است اما با این وجود این فوق ستاره معتقد است که دلیل تعویض شدن او آماده نبودن صد در صدی اش بوده است.

رونالدو پس از پیروزی دیشب پرتغال مقابل لوکزامبورگ مصاحبه ای درباره شرایطش انجام داد و گفت: در سه هفته اخیر من بدون آمادگی کامل بازی کرده‌ام. من دوست ندارم تعویض شوم اما با وجود شرایط نه چندان خوبم بازی کردم و تمام تلاش خود را برای کمک به یوونتوس و تیم ملی انجام دادم. با این همه دلایل تعویض شدن را می فهمم چرا که 100 درصد آماده نبودم. در این دو بازی که برای پرتغال بازی کردم نیز آمادگی کامل نداشتم اما به فداکاری برای تیم ملی و یوونتوس افتخار می کنم. من در حرفه ام هیچ وقت با مصدومیت شدید رو به رو نشده ام اما همین مصدومیت های جزئی نیز باعث دوری من از آمادگی صد درصدی می شود. در این باره خود من یا مربیانم باید اظهار نظر کنند اما شما می دانید که من خیلی اهل مصاحبه کردن و حرف زدن نیستم.

کریستیانو رونالدو در ادامه پیرامون صعود پرتغال به رقابت های یورو 2020 گفت: هدف ما صعود به رقابت های یورو بود که به آن دست یافتیم. ما یک تیم هستیم که شکست خوردن برایمان سخت و دشوار است. من از این که می توانم در پنجمین رقابت های یورو شرکت کنم، خوشحال هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز