خبرگزاری کار ایران

بادامکی: تمام باشگاه نساجی با ادامه کار مهاجری موافق هستند / نقاط ضعف استقلال را شناسایی کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۵۸۰

مربی تیم نساجی مازندران گفت: آقایان اسدی و صنیعی فر و طور کلی تمام باشگاه به شدت با ادامه کار سرمربی موافق هستند و منتظر هستیم که تا دو روز آینده آقای مهاجری به تمرینات اضافه شوند.

حسن بادامکی، مربی نساجی مازندران در گفت و گو با ایلنا، درباره آغاز تمرینات تیم فوتبال نساجی مازندران پس از سه روز اعتصاب اظهار داشت: امروز خوشبختانه با وجود بارش‌های روز گذشته در تهران، تمرین خوبی در زمین چمن طبیعی کارگران داشتیم و همه بازیکنان حضور داشتند. تنها غایب ما علی شجاعی بود و همچنین یک یا دو مصدوم داریم که امیدوار هستیم هرچه زودتر به شرایط مطلوب برسند و بازی کنند.

بادامکی در پاسخ به این سوال که آیا با محمدرضا مهاجری در ارتباط است یا خیر گفت: بله به صورت مرتب با ایشان در ارتباط هستم، در حال بهبودی کامل هستند و امیدواریم هرچه زودتر از بیمارستان مرخص شوند. 

مربی تیم نساجی مازندران در خصوص اختلاقات به وجود آمده در باشگاه و صحبت‌های صورت گرفته بین مالکان، عنوان کرد: واقعا جالب نیست که بخواهیم به حواشی توجه کنیم. آقایان حدادیان و صنیعی فر پیش از اینکه در مالکیت باشگاه با هم شریک باشند دوستان قدیمی هستند؛ این مباحث هم مسئله خاصی نیست و رفاقت آنها بهم نمیخورد. یک مورد جزئی بوده و حالا رفع شده است و تیم هیچ مشکلی ندارد. ما بازی‌های سختی پیش رو داریم و باید به فکر هواداران و نتیجه گیری باشیم.

بادامکی در پاسخ به این سوال که آیا اسدی و دهقانی برکنار شده‌اند یا خیر بیان داشت: درباره آقای اسدی می‌دانم که فعلا حضور ندارند و واقعا به صورت دقیق نمیدانم که چه خواهد شد. درخصوص آقای دهقانی هم ظاهرا ایشان نتوانستند ادامه بدهند و دیگر کنار تیم نیستند.

او در واکنش به اینکه در زمان غیبت محمدرضا مهاجری شایعاتی مبنی بر حضور محمد تقوی به عنوان سرمربی جدید مطرح شده است، گفت: جناب آقای تقوی یکی از دوستان خوب ماست که مدتی با هم در پدیده مشهد همکار بودیم و آن زمان آقای مهاجری سرمربی بودند. ما دستیار آقای مهاجری بودیم و من چنین چیزی نشنیدم که ایشان بخواهند سرمربی شوند و آقای مهاجری را کنار بگذارند. واقعا نمیدانم که چه کسانی می‌خواهند با ترویج چنین شایعاتی سود ببرند. سرمربی ما به خاطر بیماری در بیمارستان بستری بوده و فکر میکنم به دلیل رابطه نزدیکی که آقای تقوی با آقای اسدی داشته‌اند چنین شایعه‌ای مطرح شده است.

بادامکی با بیان حمایت همه جانبه اعضای باشگاه از مهاجری گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی مطرح نیست؛ آقایان اسدی و صنیعی فر و طور کلی تمام باشگاه به شدت با ادامه کار سرمربی موافق هستند و منتظر هستیم که تا دو روز آینده آقای مهاجری به تمرینات اضافه شوند. به عنوان دستیار ایشان می‌گویم که اگر ایشان نباشند ما هم نیستیم، چون با دستورشان در تیم هستیم ولی چنین چیزی به هیچ وجه مطرح نشده است که بخواهند قطع همکاری کنند.

مربی تیم نساجی درباره رویارویی با استقلال تهران در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و با توجه به اینکه استقلال این روزها خیلی خوب نتیجه گرفته و انصافا فوتبال زیبایی هم بازی می‌کند، کار کردیم. ما روی نقاط ضعف کار خواهیم کرد و فعلا آنها را شناسایی کردیم. نقاط قوت خودمان را بیشتر مدنظر خواهیم داشت تا بتوانیم عدم گلزنی در هفته‌های اخیر را برطرف کنیم. همه به هم کمک می‌کنیم و روحیه می‌دهیم؛ شخص مالک باشگاه به ما قول‌های ویژ‌ه‌ای داده‌اند و دوست داریم که یک نتیجه درخور شان مردم قائمشهر به دست بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز