خبرگزاری کار ایران

گل محمدی: مشکلات پنهانی داریم؛ تقاضا دارم هرچه سریعتر مشکلات را حل کنند

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۵۷۲

سرمربی تیم شهرخودرو در نشست خبری پیش از دیدار برابر گل گهر سیرجان اعلام کرد تیمش با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی سرمربی تیم شهرخودرو خراسان در نشست خبری پیش از بازی معوقه هفته هشتم لیگ برتر برابر گل گهر سیرجان اظهار داشت: بازی خیلی مهمی را در پیش داریم. برای بردن در این بازی انگیزه بالایی داریم. از آن سو، با توجه به اینکه گل‌گهر مربی جدیدی را در اختیار دارد و جلالی کار را به دست گرفته، بازیکنان این تیم انگیزه بالاتری دارند تا از انتهای جدول جدا شوند. مقابل تیم پرتلاش و دونده گل گهر امیدوارم در امر گلزنی موفق باشیم‌. 

او ادامه داد: فردا فکر می‌کنم گل‌گهر فشرده بازی کند و باید تصمیمات خوبی در حمله بگیریم تا با 3 امتیاز در کنار هواداران خوب‌مان پیروز شویم. مطمئنم هواداران از ما در بازی حساس فردا حمایت خواهند کرد. با حمایت هواداران می‌توانیم به سه امتیاز خانگی دست یابیم‌.

سرمربی شهرخودرو درخصوص اینکه تیمش استرس دارد اظهار داشت: علت اصلی استرس ما، گلزنی دیرهنگام است. متاسفانه مشکلات مالی و امکاناتی داریم، از مسئولین شهری، استانی و باشگاه تقاضا دارم هرچه سریعتر این مسائل را حل کنند. مشکلات پنهانی داریم که نمی‌خواهم اینجا باز کنم. امیدوارم شرایط تیم به شکلی باشد که بتوانیم به بهترین شکل ممکن، نتایج خوب‌مان را استمرار بخشیم.

وی در خصوص غایبان تیمش گفت: زامهران در اردوی تیم ملی امید است، آقاجانپور مصدوم است و چوچو را برای بازی فردا و تراکتور به خاطر فیفادی نداریم.

گل محمدی درباره بازی ایران و عراق گفت: دیدار بسیار حساسی را در پیش داریم اما نشان داده‌ایم در شرایط سخت همواره به نتایج خوب رسیده‌ایم. امیدوارم برابر عراق پیروز شویم.

سرمربی شهرخودرو درباره شرایط جوانان تیمش اظهار کرد: امیدوارم بازیکنان تازه‌وارد تیم به خوبی به تلاش ادامه دهند. باید تک‌تک بازیکنانم به اعتماد به نفس برسند، باید بدانند که ما به آنها ایمان داریم‌ و فرصت کافی در اختیارشان خواهدبود تا بهترین عملکرد را داشته‌باشند.

گفتنی است؛ مجید جلالی، سرمربی تیم گل گهر سیرجان به دلیل همزمانی پرواز کاروان این تیم به مشهد در نشست خبری غایب بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز