خبرگزاری کار ایران

مهاجری: کارت بازی حقیقی و قاضی صادر نشده است/ به دنبال طلسم شکنی هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۵۷۳

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان: امیدوارم رکورد شکست‌ناپذیری نفت مسجدسلیمان به دست ما شکسته شود. نفتی ها فوتبال خوبی بازی می‌کنند. به آقای تارتار تبریک می‌گویم. در مقابل ما شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی انجام دادیم. با توجه به کیفیت تیم‌مان، جایگاه خوبی در جدول نداریم. با توجه به مشکلات موجود در تیم، تلاش زیادی از خودمان داشتیم. البته اکنون به روزهای خوب رسیدیم و این موضوع نوید روزهای خوبی را می‌دهد.

مهاجری ادامه داد: ان‌شاء‌الله در آینده نتایج خوبی بگیریم و فردا، تیم داوری قضاوت خوبی داشته باشد و جدای از هیجانات فوتبال، حق را به کسی بدهد که شایسته است. ما هم باید به داوران کمک کنیم. آقای تارتار مدعی شدند که در بازی اخیرشان متضرر شدند. ما هم از داوری متضرر شدیم و جایی هم نفع بردیم. ما باید به داوران کم کنیم. اگر به این باور رسیدیم که اشتباهات داوری عمدی نیست، باید به داوران کمک کنیم. امیدوارم بازی تماشاگر پسندی را ببینیم.

وی خاطر نشان کرد: نفت مسجد سلیمان تاکنون باختی را متحمل نشده است. امیدوارم رکورد این تیم به دست ما شکسته شود. در این دیدارهر دو تیم به امتیاز نیاز دارند و امیدوارم تیم شایسته به حقش برسد.

سرمربی نساجی در خاتمه افزود: صدور کارت بازی علیرضا حقیقی و محمد قاضی تا این لحظه اتفاق نیفتاده است. ان‌شاء‌الله این مشکل را پیگیری می‌کنیم. ما به امید زنده هستیم. هر چند تاکنون بدون آن‌ها پیش رفتیم و اگر این مشکل حل بشود خوشحال می‌شویم ولی اگر نشد هم، بدون آن‌ها به میدان خواهیم رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز