خبرگزاری کار ایران

عزیزی: موقعیت خوب کیش در گرفتن میزبانی رقابت‌های جهانی مینی گلف موثر بود/ عمده فعالیت ما باید روی رشته اصلی گلف باشد

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۲۴۱

رئیس فدارسیون گلف در مورد میزبانی رقابت‌های جهانی مینی گلف در کیش صحبت کرد.

حمید عزیزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص میزبانی رقابت‌های بین‌المللی مینی گفت در جزیره کیش اظهار داشت: بعد از نشست‌های خوبی که داشتیم و با تلاش مجموعه فدراسیون گلف و همکاری نهادهای مرتبط با برگزاری رقابت‌های بین‌المللی تورنمنت مینی گلف در جزیره زیبای کیش موافقت شد و این میزبانی در مراحل پایانی است و تقریباً قطعی شده تا به امید خدا میزبان این رقابت‌ها باشیم.

وی افزود: جزیره زیبای کیش از موقعیت ویژه‌ای از لحاظ بین‌المللی برخوردار است و اقبال جهانی نسبت به حضور در آن وجود دارد و جنبه‌های گردشگری آن هم مد نظر ما قرار دارد که از دلایل انتخاب این محل برای میزبانی مسابقات بود. با توجه به نزدیکی این محل به دبی و ابوظبی و راحتی جابجایی‌ بین این مناطق جزیره کیش معرفی شد و مورد تایید قرار گرفت.

عزیزی در مورد زیرساخت‌های جزیره کیش برای این رقابت‌ها گفت: بخشی از زیرساخت‌ها برای جزیره کیش وجود دارد و برخی از آنها هم در فرصت باقی مانده باید ایجاد شود و این به اصطلاح نیاز به کار شبانه‌روزی و جهادی دارد و به امید خدا انجام خواهد شد.

رئیس فدراسیون گلف در مورد اینکه مسائل سیاسی و تحریم‌ها تاثیری در گرفتن میزبانی این مسابقات داشت یا نه، گفت: ما در انجمن‌های مینی گلف و وودبال کرسی‌های بین‌المللی گرفتیم و خدا را شکر مسائل سیاسی خودش را در ورزش دخالت نداده است و تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایران هم باعث نشده استقبال کشورها از حضور به ایران استقبال نکنند.

عزیزی در مورد اینکه می‌شود روزی ایران میزبانی رقابت‌های اصلی گلف را بگیرد، گفت: نام رشته ورزشی ما فدارسیون ما گلف است و عمده فعالیت ما هم باید در جهت گسترش این رشته باشد ولی ما در ایران یک زمین استاندارد هم برای گلف نداریم. گرفتن میزبانی رقابت‌های گلف نیازمند زیرساخت‌هایی است که باید ایجاد شود و این به تنهایی از عهده مجموعه فدراسیون بر نمی‌آید و عزمی جدی‌تر و فراتر می‌طلبد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز