خبرگزاری کار ایران

ملوان - سپیدرود؛ گیل کلاسیک فرا رسید

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۲۱۶

در هفته یازدهم رقابت های لیگ آزادگان و در یکی از جذاب ترین دیدارها، دو تیم ملوان و سپیدرود به مصاف هم می روند، مصافی که به گیل کلاسیک مشهور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ملوان که همچنان در باتلاق بحران قرار دارد و اوضاعش در جدول بسیار بد است، هفته قبل برابر بادران شکست خورد تا باز هم در کسب امتیاز ناکام باشد. انزلی چی ها در سه دیدار اخیر خود سه باخت، پنج گل خورده و تنها یک گل زده داشته و از همه نظر آمار و عملکرد ضعیفی به ثبت رسانده اند.

قوی سپید انزلی در ده دیدار قبل به دو تساوی و هشت باخت رسیده و اکنون با تنها دو امتیاز در قعر جدول قرار دارد. ملوانان در صورت پیروزی برابر سپیدرود، ضمن به دست آوردن سه امتیاز دلچسب دربی حساس گیل کلاسیک، نخستین برد فصل خود را هم جشن می گیرند و می توانند در صورت ناکامی علم و ادب، یک پله در جدول صعود کنند.

سپیدرود نیز هفته گذشته در خانه برابر قشقایی به برتری رسید و اوضاعش به مراتب بهتر از ملوان می باشد. شاگردان نظرمحمدی در سه بازی اخیرشان به ترتیب یک تساوی، یک باخت و یک برد به دست آوردند، در حالی که سه گل زده، سه گل خورده و یک کلین شیت نیز داشتند. سپیدرود در مجموع ده بازی قبل چهار برد، سه مساوی و سه باخت در کارنامه ثبت کرده و با پانزده امتیاز حائز رتبه ی هشتم می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز