خبرگزاری کار ایران

نمی‌خواهیم اشتباهات گذشته را تکرار کنیم

استراماچونی: از تعریف پروین ممنونم / هنوز کار خاصی نکردیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۱۱۳

سرمربی استقلال تهران در حاشیه جلسه تمرینی امروز پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال تهران در حاشیه جلسه تمرینی امروز اظهار داشت: این پیروزی بسیار مهمی برای ما بود، مهمتر از همه به خاطر اینکه با ذهنیت خوبی در تبریز بازی کردیم ولی بازی بعدی ما مقابل یک تیم بسیار سرسخت است. با توجه به نکاتی که در اول فصل داشتند الان خوب بازی می‌کنند و می‌توانند برای ما مشکل ساز باشند. فوتبال خیلی خوبی بازی میکنند و شخصیت تیمی آنها طوری است که می‌توانند برای ما مشکل ساز باشد. تنها روشی که می‌توانیم نتیجه بگیریم این است که صدر در صد توانمان را بگذاریم. 

استراماچونی در پاسخ به این سوال که چه راهکاری برای مغرور نشدن بازیکنان استقلال پس از پیروزی‌های اخیر چیست گفت: این دقیقا همان چیزی است که الان گفتم، ما قطعا شب بازی با تراکتور خوشحال بودیم، ولی باید از فردای اون بازی مثل بازی مقابل تراکتور آماده پیروزی باشیم و ما هنوز کار خاصی نکردیم و به نظرم این مسابقه مهمترین مسابقه از زمانی است که اینجا هستم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که راز موفقیت تیمش در بردهای پرگل چیست عنوان کرد: نسبت به اول فصل ذهنیت را تغییر دادیم و کم کمک داریم پیشرفت می‌کنیم و مسیر طولانی است. ما باید پیشرفت کنیم و نمی‌خواهیم اشتباهات گذشته را تکرار کنیم. 

استراماچونی در پاسخ به این سوال که از عملکرد مهاجمان تیمش رضایت دارد یا خیر چون دیاباته فرصت داشت تا گل چهارم را هم مقابل تراکتور به ثمر برساند اما این شانس را از دست داد گفت: متاسفانه اون آسان‌ترین را از دست داد ولی مظاهری هم سیو خیلی خوبی داشت. من به شما گفتم بازیکن به اندازه کافی نداریم که بخواهیم با سه مهاجم بازی کنیم. ما اول فصل یکسری مشکلات داشتیم و الان هم با نبود داریوش و محسن کریمی امیدواریم که مشکل زیادی تا آخر فصل نداشته باشیم چون آنوقت سخت خواهد شد که بخواهیم همین سیستم را ادامه بدهیم. 

او درخصوص اینکه مدافعانش نگران کننده عمل می‌کنند اظهار داشت: همانطور که گفتم هنوز خیلی کار داریم که بخواهیم انجام بدهیم ولی بین خودمان باید بدانیم که چکار کنیم و این را نمی‌توانم به شما بگویم. 

استراماچونی درخصوص اینکه علی پروین، پیشکسوت پرسپولیس از عملکرد او تعریف کرده است گفت: من به همه اسطوره‌ها در کشور ایران احترام می‌گذارند، آنها در کنار اینکه اسطوره پرسپولیس هستند، اسطوره ایران هم هستند، ممنونم؛ در مسیری که حرکت می‌کنیم قطعا از ما تعریف خواهد شد اما این مسائل نباید روی ما تاثیر بگذارد و باید به کارمان ادامه بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز