خبرگزاری کار ایران

محمدنوری درگفتگو با ایلنا:

مشکل اصلی ما مسائل مالی است/ داور به جای کنترل بازی باعث ایجاد تشنج در سکوها شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۱۴۴

محمدنوری درخصوص بازی مقابل سپاهان، شرایط فنی تیم وعملکرد داورمسابقه صحبت کرد.

محمدنوری در گفتگو با خبرنگارورزشی ایلنا در خصوص بازی مقابل سپاهان اظهار داشت: سپاهان تیم باشخصیتی است و از آنجایی که چندهفته‌ای بود که گلی دریافت نکرده بود، جزو تیم‌های بسیار خوب لیگ ایران محسوب می‌شود. ما خیلی خوب شروع کردیم و با نمایش خوبمان موفق شدیم تا چندموقعیت ایجاد کنیم. خداراشکر می‌کنم توانستیم در اواخر نیمه اول گل مساوی را به ثمر برسانیم. در نیمه دوم چند موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم و در اواخر بازی هم با توجه به اینکه سپاهان از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار بود رو به بازی مستقیم آورد توانست چند خطر روی دروازه تیم ما ایجاد کند. اگر بخواهیم عادلانه نظر بدهیم می‌توانم بگویم در مجموع تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

نوری درخصوص شرایط تیم پارس و بازیکنان این تیم پس از حواشی اخیر مبنی بر منحل شدن آن گفت: تیم ما همیشه از نظر فنی شرایط و عملکرد بسیار خوبی مقابل تیم های بزرگی مثل استقلال، پرسپولیس وتراکتور داشته است. در بازی مقابل سپاهان تیم پارس تنها تیمی بود که توانست بعد از هشت هفته دروازه آن‌ها را باز کند و رکورد گلر آن‌ها را نیز برهم بزند. مشکل اصلی تیم ما مسائل مالی است که امیدوارم هرچه زودتر این مشکل هم برطرف شود.

کاپیتان تیم پارس جنوبی در خصوص عملکرد خوبش و نمایش بسیار خوب دیگر بازیکنان تیم درمصاف با سپاهان اصفهان گفت: بازیکنان ما بسیار باکیفیت و مستعد هستند و اگرکمی به آن ها رسیدگی شود می‌توانند خیلی کارهای بزرگی انجام دهند. چشم امید تمامی بازیکنان پارس به مسئولان است. به جزآقای سید پیروزموسوی که کمک‌های بسیار به ما می‌کند، کمک‌های دیگر مسئولان در حد حرف است. امیدوارم که  مسئولان استان همگی دست به دست هم بدهند تا بتوانند مشکلات ناچیز تیم پارس جنوبی را برطرف کنند. تیم ما بودجه بسیار زیادی هم نمی‌خواهد نهایتا درحد قرارداد یکی از بازیکنان تیم های لیگ برتری به بودجه نیاز دارد. انشاالله هرچه زودتر این مسائل برطرف شود تا تمرکز تمامی بچه ها و کادرفنی بیشتر از اینکه روی مسائل مالی قراربگیرد روی مسائل فنی تیم باشد.

وی در واکنش به اعتراضات نیمکت ‌تیم پارس و اخراج فراز کمالوند توسط داور این دیدار در پایان گفت: مثلا درمورد تکرار ضربه پنالتی فکر نمی‌کنم هیچ جای دنیا چنین اتفاق رخ دهد. پنالتی زدن اصلا کار آسانی نیست بازیکن تمامی تمرکزش را می‌گذارد تا بتواند پنالتی را در یک دیدار حساس برای تیمش به گل تبدیل کند و زمانی که موفق می‌شود، تکرار دوباره آن تمامی تمرکز او را برهم میزند؛ طبیعی است که نیمکت تیم و حتی سرمربی هم به این موضوع اعتراض داشته باشد. معتقدم داور وظیفه‌‌اش کنترل بازی بازی‌است. متاسفانه داور این دیدار تصمیماتی گرفت که باعث شد تا جو بازی و سکوهای استادیوم متشنج شود. در چند صحنه جریان بازی از دست داورخارج شد تا جایی که آقای کمالوند را به ناحق اخراج کرد و پنالتی که برای تیم سپاهان گرفت اصلا درست نبود.

گفتگو:ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز