خبرگزاری کار ایران

تارتار: برابر فولاد محکوم به برد هستیم / امیدواریم محرومیت آهنی بخشیده شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۶۳۶

سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از دیدار برابر فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد کمیته انضباطی محرومیت بازیکن جوان تیمش را ببخشد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: همه بازی‌های لیگ برتر دشوار است. اگر با تیمی مانند فولاد هم بازی کنید، کار دشوارتر می‌شود. فولاد تیم ساختارمندی است و کادر فنی جوانی در کنارش قرار دارد.

او درباره حریف فردای شاگردانش گفت: فولاد اهداف بزرگی را در سر می‌پروراند. اضافه شدن سعید آذری به کادر مدیریت این باشگاه می‌تواند موجب قوی‌تر شدن فولاد شود چرا که او از مدیران کاربلد فوتبالمان است.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درخصوص اهمیت حضور تماشاگران در بازی‌های خانگی عنوان کرد: کار سختی داریم اما در خانه بازی می‌کنیم. هواداران را در کنارمان خواهیم داشت. نیاز مبرمی به این سه امتیاز داریم تا از کورس بالای جدول جا نمانیم. ما محکوم به برد هستیم و بازیکنان باانگیزه بالا و ارائه بازی خوب و هدفمند، می‌توانند از نقاط ضعف فولاد استفاده کنند و نقاظ قوت حریف را پوشش دهند تا صدمه نبینیم و به برد برسیم.

او در پایان به محرومیت سعید آهنی توسط کمیته انضباطی گفت: او در حالی محروم شده که ما نامه‌ای مبنی بر حضور او در تیم ملی دریافت نکردیم. امیدواریم او قبل از بازی بخشیده شود و بازیکن جوان کشور از این موضوع لطمه نبیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز