خبرگزاری کار ایران

استراماچونی کار بلد است و تیمش ظرفیت قهرمانی دارد

شاهین بیانی: استقلال هنوز آن تیمی نیست که توقع داریم

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۱۲۱

کاپیتان سابق استقلال می گوید این تیم پتانسیل قهرمانی دارد.

به گزارش ایلنا، شاهین بیانی کاپیتان سابق استقلال معتقد است این تیم در صورتی می‌تواند رضایت هوادارانش را جلب کند که عنوان قهرمانی را کسب کند در غیر این صورت هیچ عذری پذیرفته نیست. با بیانی در خصوص شرایط حال حاضر استقلال و همچنین حضور بازیکنان جوان در ترکیب این تیم به صحبت پرداختیم.

استقلال این روزها شرایط خوبی را پیدا کرده است؟

درست است که آن‌ها در چند بازی اخیرشان به پیروزی رسیدند اما این استقلال هنوز آن تیمی نیست که ما از آن توقع داریم استقلال باید قهرمان شود تا رضایت هواداران برآورده شود. این تیم در چند سال اخیر هیچ عنوانی را کسب نکرده و همین باعث شده که هواداران دلسرد شوند اما مهم‌ترین مسئله در حال حاضر این است که این تیم یک عنوان قهرمانی به دست آورد.

یعنی شما معتقدید استقلال می‌تواند قهرمان شود؟

 چرا نتواند این تیم پتانسیل قهرمانی را دارد از نظر بازیکن چیزی کم و کسر ندارد فقط می‌ماند کمی تلاش و همت بازیکنان و برنامه‌ریزی کادر فنی که اگر این امر اتفاق بیفتد این تیم شانس اول قهرمانی است.

اما استقلال در همین ابتدای فصل دو بازیکنش رباط پاره کردند؟

این هم از بدشانسی‌های استقلال است که هنوز تیم‌ها شکل واقعی خودشان را پیدا نکرده‌اند و بازیکن کلیدی‌اش رباط پاره می‌کند چرا باید این بدشانسی‌ها فقط مختص به یک تیم باشد. من معتقد هستم این بدشانسی‌ها روزی به پایان خواهد رسید و استقلال روی دور موفقیت می‌افتد.

عملکرد استراماچونی را در مدت حضورش درایران چطور ارزیابی کردید؟

استراماچونی مربی بزرگ و حرفه‌ای است و به اصطلاح ما فوتبالی‌ها کارش را خوب بلد است فقط باید به او زمان داد تا بتواند اهدافش را در استقلال پیاده کند این تیم اکثر بازیکنانش رفته‌اند و آن‌هایی که هم آمده‌اند همگی نیاز به زمان دارند تا در استقلال جا بیفتند. امیدوارم تیم هر چه زودتر به شرایط هماهنگی برسد.

تیم خیلی جوان شده است شما نگران این اتفاق نیستید؟

چرا نگران تیم هر چقدر جوان‌تر باشد بهتر است این بازیکنان آینده استقلال هستند من وقتی می‌بینم سجاد آقایی در ترکیب استقلال به میدان می‌رود و گل می‌زند کیف می‌کنم زیرا او در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. مطمئن هستم با این بازیکنان استقلال چند سال بیمه خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز