خبرگزاری کار ایران

صادقی: آماده بازی با سپاهان هستیم / قلعه نویی پرافتخارترین مربی ایران است

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۹۳۷

سرمربی سایپا اظهار داشت: برای بازی آماده هستیم و امیدوارم که بتوانیم نتیجه بگیریم. سپاهان تیم قدرتمندی است و امیدوارم که بازی خوبی را شاهد باشیم.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی سرمربی سایپا تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان گفت: بر خلاف بازی که مقابل استقلال داشتیم، به تیم امیدوار هستم. تیم ما خوب بازی می‌کند اما در کسب نتیجه خوب نبودیم.

او ادامه داد: سعی می‌کنیم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم تا به تیمی قدرتمند تبدیل شویم. برای بازی آماده هستیم و امیدوارم که بتوانیم نتیجه بگیریم. سپاهان تیم قدرتمندی است و امیدوارم که بازی خوبی را شاهد باشیم.

او افزود:‌ ما سه بازی سخت در شرایط آب و هوایی سخت و با تیم‌های بزرگ بازی داشتیم. سبک تیم ما خوب است اما نتوانستیم نتیجه بگیریم. سپاهان تیم قابل احترامی است ولی ما پرانرژی هستیم و بازی برابر ما سخت است.

او در پاسخ به این سوال که مربی‌گری سخت‌تر است یا بازی کردن گفت: وقتی در زمین بازی می‌کنید، مربی بیرون زمین است و کاری نمی‌تواند انجام دهد. تیم ما جوان است و فلسفه تیم ما بر این مساله بنا شده است. سایپا تیمی است که نباید دنبال جام باشد و باید به دنبال بازیکن‌سازی برای تیم ملی و ترانسفر باشد. ما در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. من تا ۳۸ سالگی بازی کردم و فکر می‌کنم سال‌های زیادی در فوتبال بوده‌ام.

صادقی در پایان گفت:‌ آقای قلعه‌نویی اولین نفری بودند که مرا به تیم ملی دعوت کردند و همیشه به من لطف داشتند. او پرافتخارترین مربی ایران است. فوتبال سپاهان پیشرفته‌تر شده و بازی مستقیم دیگر در این تیم وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز