خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس فدراسیون قایقرانی از بسترهای آبی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۲۲۶

علیرضا سهرابیان پس از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی استان خوزستان از هیات‌های شهرستانی و بسترهای آبی این استان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، علیرضا سهرابیان که برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیات خوزستان در این استان حضور داشت پس از برگزاری این مجمع با رئیس شورای شهر اهواز دیدار و گفت و گو داشت و سپس از هیات‌های چند شهرستان و بسترهای آبی آن‌ها بازدید کرد.

سهرابیان در دیدار خود با عبدالزهرا سنواتی رئیس شورای شهر اهواز درباره بسترهای این استان برای توسعه ورزش‌های آبی از جمله قایقرانی صحبت کرد و سنواتی نیز قول حمایت از قایقرانی و همکاری برای عملی شدن برنامه‌های فدراسیون و هیات را داد.

با توجه به نزدیکی فصل سرما مناطق آبی جنوب کشور بهترین مکان برای ادامه تمرین‌های ملی پوشان قایقرانی و توسعه این رشته است برهمین اساس علیرضا سهربیان در ادامه سفر خود در این استان، از هیات قایقرانی شهرستان‌های اهواز، دزفول، شوش و اندیمشک و بسترهای آبی این شهرستان‌ها برای توسعه قایقرانی بازدید کرد.

ملی پوشان قایقرانی ایران این روزها تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک آغاز کرده‌اند و با آغاز فصل سرما تمریناتشان را به جنوب کشور منتقل خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز