خبرگزاری کار ایران

آرمان گهر - شهبا؛ پایان ناخوش مربی محبوب!

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۵۸۵

آرمان گهر تا هفته هشتم لیگ یک عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آرمان گهر سیرجان که نخستین حضور خود در لیگ دسته اول را تجربه می کند، تا این مقطع از فصل و پس از گذشت هشت هفته از لیگ آزادگان، عملکرد خوبی نداشته است.

شاگردان قاسم شهبا در هشت دیداری که تاکنون به انجام رسانده اند، به هیچ بردی دست نیافتند، حاصل کارشان تنها پنج تساوی و سه شکست بوده و با پنج امتیاز در رده شانزدهم جدول و در زمره قعرنشینان قرار دارند.

سیرجانی ها سومین خط دفاعی ضعیف لیگ یک را نیز دارند؛ آن ها پس از علم و ادب و ملوان، با چهارده گل خورده در هشت دیدار عملکرد تدافعی بدی از خود به جا گذاشته اند، ضمن این که در مجموع هشت دیدار، تنها یک بار در هفته ششم برابر فجر موفق به ثبت کلین شیت شدند و در مابقی بازی ها، دروازه خود را بازشده دیدند.

افزون بر این، آرمان گهر در خانه خود سه و در خانه حریفان دو امتیاز را تا بدین جا کسب نموده که هیچکدام آمار رضایت بخشی به نظر نمی رسد. شاگردان شهبا با پنج تساوی تا هفته هشتم، رکورددار تساوی تا این مقطع از فصل جاری لیگ آزادگان می باشند.

گویا مدیران آرمان گهر به شهبا آخرین فرصت را داده‌اند تا در بازی هفته آینده بتواند پیروزی کسب کند، در غیر اینصورت، گویا مدیران آرمان گهر وی را برکنار کرده و به فکر جانشین بهتری برای وی خواهند گشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز