خبرگزاری کار ایران

استقلال- فجر، بعد از ۵ سال و ۱۱ ماه و ۲ روز

فرشید، دانشگر و ریگی آخرین بازمانده‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۵۲۴

از آخرین رویارویی دوتیم استقلال و فجر، امروز هیچ بازیکنی از استقلال باقی نمانده است.

به گزارش ایلنا،استقلال و فجرسپاسی شیراز پنج‌شنبه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی به مصاف هم می‌روند.آخرین رویارویی دوتیم به کمتر از6 سال قبل برمی‌گردد که شاگردان امیرقلعه نویی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم تیم محمود یاوری رفتند.بعدازاین همه‌سال دوباره آبی‌ها و زرد پوشان شیرازی به هم رسیده‌اند تا این بار برای بقا در جام حذفی رقابت کنند.با این تفاوت که نه استقلال برخلاف لیگ سیزدهم مدافع عنوان قهرمانی است و نه فجر سپاسی در لیگ برتر حضور دارد. 6 فصل است که آبی‌ها قهرمان لیگ نشده‌اند و 6 فصل است که فجر یک در لیگ یک برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کند.

استقلال- فجر با 3 بازمانده 

استقلال و فجر سپاسی آخرین بار 23آبان سال 92 و در قالب هفته هجدهم لیگ سیزدهم به مصاف هم رفتند. بعد از  5 سال و 11 ماه و 2 روز دوباره آبی و زرد پوشان به مصاف هم می‌روند. از آخرین رویارویی دوتیم امروز هیچ بازیکنی از استقلال باقی نمانده است. مهدی رحمتی،پژمان منتظری و خسرو حیدری آخرین بازماندگان استقلال از بازی 6 سال قبل بودند که 2 نفر در پایان لیگ هجدهم از استقلال جدا شدند و یک نفر هم که از فوتبال خداحافظی کرد. اما جالب اینکه از آن فجر سپاسی امروز 3 بازیکن در استقلال حضور دارند. مسعود ریگی،محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی در فجر سپاسی لیگ سیزدهم حضور داشتند. همان تیمی که در شیراز با نتیجه 4 بر 2 مغلوب استقلال شد و در آزادی یک‌بر صفر باخت. البته از این جمع فقط ریگی 66 دقیقه برابر استقلال بازی کرد و اسماعیلی و دانشگر جوان در ترکیب قرار نگرفتند. جابر انصاری که در لیگ پانزدهم به استقلال آمد و امین برادر داریوش شجاعیان هم ازجمله دیگر بازیکنانی بودند که در آن فجر توپ می‌زدند.

هاشم آخرین گل زن استقلال به فجر

 هاشم بیک زاده که در دقیقه 81 بازی تک‌گل 3 امتیازی را زد آخرین گل زن استقلال مقابل فجر بود و جالب اینکه او هم خودش بازیکن سابق تیم شیرازی محسوب می‌شد.باید دید این بار کدام بازیکن استقلال می‌تواند دروازه حریف شیرازی را باز کند و آیا بازهم یکی از بازیکنان سابق فجر به این تیم گل می‌زند یا نه؟ در بازی رفت همان فصل که استقلال با نتیجه 4 بر 2 برنده شد، حنیف عمران زاده، فرهاد مجیدی، جوان نکونام( پنالتی) و محمد قاضی گلانی کرده بودند.از بازی آخر دوتیم در ورزشگاه آزادی فقط هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز