خبرگزاری کار ایران

باشگاه پرسپولیس موافق انتشار رای جنجالی سوپرجام / چرا منتشر نشد؟

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۳۵۷

برخلاف عرف رایج جزئیات پرونده سوپرجام فوتبال ایران توسط C.A.S منتشر نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با گذشت چند روز پس از اعلام رای نهایی دادگاه حکمیت ورزش در خصوص پرونده شکایت استقلال بابت سوپرجام فوتبال ایران در سال 97 هنوز مطالبه افکار عمومی و هواداران این باشگاه مبنی بر انتشار حکم مربوطه و جزئیات آن به نتیجه نرسیده است.

طبق قانون انتشار این حکم که معمولاً توسط دادگاه C.A.S انجام می‌شود نیاز به رضایت هر دو طرف پرونده دارد و بدین ترتیب به نظر می‌رسد یکی از طرفین این ماجرا مخالف انتشار حکم بودند. حالا باشگاه پرسپولیس اعلام کرده مخالفتی با این موضوع نداشته است.

امیر علی حسینی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: دادگاه عالی ورزش، حکم خود در ارتباط با بازی سوپر جام سال 97 که بر اساس شکایت باشگاه استقلال بود را روز 7 اکتبر (14 مهر ماه) ابلاغ کرد و در حکم ارسالی سوال شده بود که آیا با انتشار آن توسط C.A.S موافق هستیم یا نه؟ مهلت پاسخگویی نیز تا 14 اکتبر، 22 مهر ماه تعیین شد. باشگاه پرسپولیس هم با توجه به تصمیم مدیر عامل، قبل از پایان این مهلت، در نامه به C.A.S موافقت خود را مبنی بر انتشار متن کامل حکم از آن دادگاه اعلام کرد.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد عدم انتشار حکم مربوطه به دلیل مخالفت باشگاه استقلال بوده و باید دید دلیل مسئولان باشگاه مبنی بر این مخالفت چیست و منتظر واکنش باشگاه استقلال هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز