خبرگزاری کار ایران

سراج: به دنبال فوتبال زیبا در کنار نتیجه هستیم/ نباید بعد از گلزنی عقب بنشینیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۴۸۹

مربی صنعت نفت در خصوص برتری تیمش مقابل سایپا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، بهنام سراج مربی صنعت نفت در نشست خبری حاضر شد و در مورد بازی اظهار داشت: یکی از مسابقاتی بود که تمام بازی در کنترل ما بود،‌ اما اشکالی داریم اینکه بعد از گلزنی با ترس بازی می‌کنیم و بچه ها عقب می‌روند. امیدوارم این نقص را جبران کنیم و گل‌های بیشتری بزنیم.

وی ادامه داد: در تمرینات کارهای تاکتیکی را انجام دادیم و سعی کردیم همانند بازی قبلی حاضر شویم و در ادامه بختیار رحمانی را بیاوریم که از تجربیات او استفاده کنیم و همین اتفاق هم افتاد و زمانی که گل زدیم باید بازی را حفظ می‌کردیم. فکر می‌کنم در ادامه بختیار زمان زیادی برای بازی کردن داشته باشد.

مربی نفت در مورد اعتصاب بازیکنان به خاطر مسائل مالی گفت: تمرین بعد از بازی با قشقایی ریکاوری داشتیم، اما بچه ها بیشتر روی مسائل مالی صحبت کردند و باشگاه هم قول داد که بعد از بازی با سایپا حل شود. انتظار داریم که مسئولان مشکلات را حل کنند. شرایط تیم ما نسبت به سال‌های قبل خیلی بهتر است و امیدوارم دست به دست هم دهیم تا این شرایط حفظ شود. 

وی گفت: ما دنبال این هستیم که فوتبال زیبا در کنار نتیجه داشته باشیم. خیلی زود است که بخواهیم در مورد جدول صحبت کنیم چون تیم‌ها بسیار نزدیک هستند و بارها بالا و پایین می‌شویم. باید سعی کنیم بردهای خود را بیشتر کنیم تا در انتهای فصل جایگاه خود را در جدول حفظ کنیم.

وی در مورد غیبت استراماجونی گفت: اگر او هم در آبادان بود ما 4 روز استراحت داشتیم و زمانی که برگردد دو جلسه تمرین خواهیم داشت. تا زمانی که برگردد مسئولیت تمرین با من است و فکر نمی کنم مشکلی به وجود بیاید. 

مربی نفت در مورد تعطیلی لیگ گفت: ما تابع مقررات هستیم، اما قطعا تیمی که در روند خوبی قرار داد مانند ما ضرر خواهد کرد. تقریبا از  25 مهر تا هفتم آبان  بازی در 12-10 روز داریم. یک مقدار کار سخت است، اما سعی می‌کنیم کنار بیاییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز