خبرگزاری کار ایران

مسلمی پور: نباید برای بازی با پرسپولیس داور تهرانی انتخاب می‌کردند / با مجیدی صد در صد به المپیک صعود می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۵۶۶

مدافع تیم ماشین سازی تبریز ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های لازم از تیم امید آنها به المپیک 2020 را پیدا کنند.

محمد مسلمی پور مدافع تیم ماشین سازی تبریز در گفت و گو با ایلنا درباره شکست مقابل پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار سختی را تجربه کردیم و فشار بازی واقعا بالا بود. تیم جوان ما خیلی خوب بازی کرد اما همه شاهد بودند که چه پنالتی برای پرسپولیس گرفتند و چند اشتباه فاحش داوری صورت گرفت.

او ادامه داد: روی یک اتفاق گل خوردیم و در دقایق پایانی نتیجه بازی را واگذار کردیم. ما در این مسابقه برای برد به میدان رفته بودیم و اگر بازی به وقت‌های اضافه می‌کشید قطعا ما برنده می‌شدیم. بالاخره اشتباهات داوری صورت می‌گیرد و عمدی نیست اما به نظرم نباید برای این بازی داور تهرانی می‌گذاشتند. این نظر من است و البته همه ما تابع تصمیمات فدراسیون فوتبال و دپارتمان داوری هستیم.

مسلمی پور در واکنش به اینکه پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند ماشین سازی در این بازی دفاعی بازی کرده بود گفت: هر تیمی تاکتیک خودش را دارد و طبق برنامه سرمربی‌اش پیش می‌رود. ما اتفاقا مقابل پرسپولیس دفاعی بازی نکردیم و بازی زیبایی هم به نمایش گذاشتیم. این را قبول ندارم و ما فقط روی ضدحملات برنامه ریزی داشتیم.

بازیکن ماشین سازی درباره پنالتی که به سود پرسپولیس اعلام شد و لک آن را دفع کرد عنوان کرد: واقعا اگر خطایی بود باید خطای علیپور اعلام می‌شد؛ او تمارض کرد و مدافع ما فقط ایستاده بود. همه کارشناسان اعلام کردند که تصمیم داور اشتباه بود و آقای لک هم به خوبی این توپ را دفع کردند. همان پنالتی تمرکز ما را بهم ریخت و آقای خطیبی از روی نیمکت اخراج شدند. متاسفانه روحیه ما خراب شد و آنطور که می‌خواستیم برنامه‌های ما پیش نرفت.

مسلمی پور درخصوص بازی هفته ششم و رقابت با نساجی مازندران اظهار داشت: ما قطعا برای برد به مازندران می‌رویم و با احترام به تیم مردمی قائمشهر به دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا روحیه خوبی به دست بیاوریم. ماشین سازی تیم ضعیفی نیست و بازیکنان بزرگی به فوتبال ایران معرفی کرده است. با کادرفنی و بازیکنانی که داریم امیدواریم که امسال در رتبه‌های بالای جدول باشیم.

مدافع تیم امید درخصوص همگروهی با چین، کره جنوبی و ازبکستان در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا گفت: انتظار داشتیم در گروه مرگ باشیم و با رقبای سرسختی مصاف بدهیم. اتفاقا گروه چندان سختی نداریم؛ با هر سه تیم در مسابقات گذشته بازی کردیم و از آنها شناخت داریم. امیدواریم که از تیم امید حمایت‌های لازم صورت بگیرد و ما را در مسیرصعود به المپیک تنها نگذارند. ما بازیکنان در کنار هم انگیزه فراوانی داریم و در کنار آقای مجیدی و کادرفنی ایشان صد در صد به المپیک صعود می‌کنیم.

او ادامه داد: آقای مجیدی خودشان فوتبالیست بزرگ و حرفه‌ای بودند و چند ماهی است که کارشان در تیم امید آغاز کرده‌اند. هدف ما این است که با ایشان به المپیک پیش برویم و اتفاقا برخلاف تمام شایعاتی که برای بهم زدن تمرکز بازیکنان تیم امید بکار می‌گیرند ما خیلی یکدل هستیم و برای یک هدف می‌جنگیم. 

مسلمی پور درباره اینکه فصل گذشته در سپاهان فرصت کافی برای بازی کردن به دست نیاورده بود گفت: من سال گذشته علاقه نداشتم از تبریز خارج شوم ولی اتفاقاتی افتاد که مجبور شدم به اصفهان بروم و شش ماه از خانواده‌ام دور باشم. سپاهان تیم بزرگ و ریشه داری است و برای این مجموعه آرزوی موفقیت دارم. بالاخره دوست داشتم که تبریز برگردم و جایی باشم که بتوانم بازی کنم و خودم را نشان بدهم. آینده که قابل پیش بینی نیست اما یکسری اهدافی دارم که امیدوارم به زودی به آنها دست پیدا کنم. از اعتماد آقای خطیبی بسیار ممنونم و تلاش می‌کنم تا ایشان از من راضی باشیم. در حال حاضر تحت قرارداد با تیم تراکتور هستم وبعد از پایان قراردادم هر چیزی که قسمت باشد اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز