خبرگزاری کار ایران

ریکانی: گل نزدم تا نشان بدهم جوانمردانگی هنوز وجود دارد / حداقل هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا آسیاست

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۴۹۷

کاپیتان تیم صنعت نفت آبادان می‌گوید هدف بازیکنان این تیم در مسابقات فصل جاری کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست.

طالب ریکانی کاپیتان تیم صنعت نفت آبادان در گفت و گو با ایلنا، درباره برتری یک بر صفر مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: بازی سختی برابر گل گهر داشتیم آنها به تازگی وارد لیگ برتر شده‌اند و انگیزه زیادی دارند که در این سطح از مسابقات ماندگار باشند. خدا را شکر می‌کنم که با تلاشی که در طول هفته برای این مسابقه انجام داده بودیم به سه امتیاز این بازی رسیدیم و بازی خارج از خانه را با برد پشت سر گذاشتیم.

ریکانی درخصوص صحنه بازی جوانمردانه برابر گل گهر باتوجه به اینکه در موقعیت خوب گلزنی هم حضور داشت، گفت: یک موقعیت پشت محوطه 18 قدم به دست آمد و فرصت خوبی برای شوتزنی داشتم ولی به خاطر اینکه بازیکنی که خودم روی آن تکل زده بودم و روی زمین افتاده بود، توپ را به بیرون زدم تا به وضعیت مصدومیتش رسیدگی شود. 

او ادامه داد:‌ ترجیح دادم که توپ را به بیرون بزنم چون اگر آن توپ گل می‌شد شاید نتیجه دو بر صفر تمام می‌شد ولی ارزشی نداشت که به خاطر مصدومیت یک بازیکن بخواهم گل بزنم. 

بازیکن صنعت نفت در پاسخ به این سوال که آیا برای گلزنی وسوسه شده بود یا خیر گفت:‌ اصلا،‌ به هیچ وجه. تا توپ به من رسید سریعا کنترل کردم و توپ را به اوت فرستادم. صحنه برخورد ما خطا نبود و داور هم به درستی دستور به ادامه بازی داده بود اما خواستم این کار را انجام بدهم تا به گونه‌ای نشان بدهم که جوانمردانگی هنوز زنده است و وجود دارد.

کاپیتان طلایی پوشان درباره وضعیت این تیم در جدول رده بندی و کسب 8 امتیاز در پایان هفته پنجم عنوان کرد:‌ در دو بازی خارج از خانه مقابل فولاد و گل گهر به برد شیرین رسیدیم؛ به نظرم مقابل نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس هم حق ما تساوی بود. الان نتایج خوبی به دست آوردیم و در بالای جدول هستیم. خیلی از این بابت خوشحالیم که در بالای جدول هستیم و حداقل هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده است. مجموعه باشگاه و همچنین آقای اسکوچیچ به عنوان سرمربی چشمشان به سهمیه آسیاست و امیدوارم که آن را به دست بیاوریم.

ریکانی درخصوص اینکه تا به امروز پرداختی از سوی باشگاه داشته‌اند یا خیر گفت: ما دریافتی نداشتیم و می‌خواهم ابراز تاسف کنم برای کسانی ابتدای فصل برای منافعشان دور باشگاه هستند و برای عکس گرفتن و معروف شدن نفر اول هستند اما حالا که باید کمک کنند میبینیم که آقای عیسی زاده به تنهایی برای برطرف کردن مشکلات تلاش می‌کند. همه این را می‌دانند که نفت آبادان هواداران پرشوری دارند که قلبشان به امید آنها می‌تپد. 

او ادامه داد: این هواداران که می‌گویم تنها تفریح‌شان تماشای همین فوتبال است و امیدوارم که هرچه سریعتر کسانی که می‌توانند به تیم کمک کنند؛ دست به دست هم بدهند تا تیم را سرپا نگه دارند. یک باشگاه برای شهر می‌ماند و هیچ وقت وابسته به افراد نخواهد بود.

ریکانی درباره اینکه با ابلاغیه وزارت نفت، باشگاه صنعت نفت آبادان همانند باشگاه‌های پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان باید به بخش خصوصی واگذار شوند، گفت:‌ این واقعا نگران کننده است. همیشه این حرف‌ها دور باشگاه ما وجود دارد. مشکل ما اکثرا توسط منطقه آزاد اروند برطرف شده است و امیدواریم که این فصل هم در کنار ما باشند. امسال تیم خوب و یکدلی داریم و در مسیر موفقیت به آماده بودن شرایط مالی نیاز مبرمی داریم. 

کاپیتان صنعت نفت مقابل قشقایی شیراز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی عنوان کرد: یک بازی سختی خواهیم داشت؛ همه می‌دانند که با یک بازی سرنوشت تیم‌ها مشخص می‌شود. بعد از این بازی امیدواریم که با برد برابر سایپا حاضر شویم و در آبادان جهنم زرد منتظر آنهاست؛هواداران ما همیشه در بازی‌های خانگی پرشور ظاهر شده‌اند و مطمئن هستیم که با حمایت آنها می‌توانیم دلشان را شاد کنیم.

طالب ریکانی درخصوص پیشنهاد خارجی دو بازیکن جوان صنعت نفت و شکوفایی دوباره این باشگاه برای معرفی بازیکنان برتر به تیم‌های ایرانی و خارجی گفت:‌بله این باعث خوشحالی است که رضا جبیره و مسلم مجدمی مورد توجه باشگاه‌های دیگری قرار گرفته‌اند. به غیر این دو بازیکن بازیکنان بهتر دیگری هم داریم که می‌توانند در تیم ملی امید و بزرگسالان به فوتبال کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز